بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیمونه اینزاگی: آینده؟ سه شنبه با مالکان جدید دیدار می کنم؛ نگران قرارداد لائوتارو نیستم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱:۴۶

اینتر ماه گذشته پس از پیروزی 2-1 مقابل میلان، اسکودتوی این فصل را قطعی کرد و چند بازی پایانی آنها تقریبا تشریفاتی بود. 

پس از تساوی 2-2 مقابل هلاس ورونا، سیمونه اینزاگی در گفتگو با DAZN گفت:

امشب ما یک فصل باشکوه را به پایان رساندیم. از همه شما ممنونم. بچه ها به تیم های ملی می پیوندند و می خواهم از خانواده اینتر تشکر کنم. این جام با شایستگی همه به دست آمد. 

به جز اسکودتو، بهترین خاطره شما از این فصل چیست؟

جشن هواداران در ذهن ما و تمام بچه ها می ماند. ما کاری بزرگ انجام دادیم. با این هواداران شگفت انگیز، ما یک مسیر فوق العاده را کامل کردیم. 

اینزاگی قبل از شروع بازی، جایزه بهترین مربی فصل سری آ را دریافت کرد:

باعث شادی من بود و این جایزه را با کادر فنی ام، بازیکنان و باشگاه شریک هستم. مهم کسب جوایز تیمی است. ما در این فصول 6 جام به دست آوردیم و در یک فینال لیگ قهرمانان بازی کردیم. مسیر فوق العاده ای بود اما حالا باید از آن لذت ببریم. فصل طولانی بود و 13 جولای آغاز شد. حالا می توانیم استراحت کنیم و بعد دوباره شروع کنیم. 

این اولین بازی اینتر تحت مالکیت گروه اوکتری بود. پس از آنکه استیون ژانگ موفق نشد قرض حدود 400 میلیونی خود را بپردازد، این گروه مالکیت باشگاه را به دست گرفت. اینزاگی در این مورد گفت:

از خانواده ژانگ تشکر می کنم زیرا رابطه خوبی با استیون داشتم. سه شنبه مالکان جدید را خواهم شناخت. ماروتا قبلا عنوان کرده که آنها جاه طلب هستند و می خواهند خوب کار کنند. 

آیا هدف بزرگ اینتر در فصل آینده، لیگ قهرمانان است؟

می دانیم انجام بازی های زیاد چگونه است. ما با اهداف خودمان کار را شروع می کنیم. در این فصل خودمان را مخفی نکردیم. گفتیم هدف ما دریافت ستاره دوم است. به شدت خواهان آن بودیم و می دانستیم که 4، 5 یا 6 مدعی دیگر هم همین را می خواهند. ما در ایتالیا بهترین بودیم و تلاش می کنیم دوباره خودمان را اثبات کنیم. می دانیم آسان نخواهد بود اما به بهترین شکل آماده می شویم. 

ماروتا در مصاحبه قبل از بازی اش تایید کرد اینتر هنوز در حال مذاکره با لائوتارو مارتینز است و توافق حاصل نشده زیرا دستمزد درخواستی مارتینز از نظر اینتر زیاد بوده است. اینزاگی در این مورد نگران نبود:

من نگران نیستم زیرا باشگاه را می شناسم. با اینکه مالکان عوض شده اند، مدیران باشگاه، ثبات را نشان داده اند و به کارشان ادامه می دهند. 

در مورد تمدید قرارداد خودتان چطور؟

دیدار خواهیم کرد. مذاکره خواهیم کرد تا ببینیم چه کاری انجام دهیم. 

قرارداد اینزاگی با اینتر تا تابستان 2025 و لائوتارو مارتینز تا تابستان 2026 اعتبار دارند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *