بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متخصص نجات؛ می‌خواهید در سری آ بمانید؟ با داویده نیکولا تماس بگیرید!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۰:۴۹

طرفداری | عملکرد این سرمربی واقعا باورنکردنی است؛ داویده نیکولا برای چهارمین مرتبه موفق شد تیمی که با شتاب به‌سوی سقوط حرکت می‌کرد را در سری آ حفظ کند.

امپولی با گل دقیقه 93′ امبایه نیانگ، مهاجم پیشین میلان به برد 2-1 برابر آاس رم دست یافت و با این پیروزی حماسی، بقای خود در سری آ را تضمین کرد. چهار ماه پیش، داویده نیکولا سرمربی 51 ساله ایتالیایی، تیم در منطقه سقوط امپولی را از اورلیو آندریاتزولی تحویل گرفت؛ تیمی که اکثر مقاطع فصل را در منطقه سقوط سپری کرده بود و به‌نظر نمی‌رسید امیدی برای ماندنش در سری آ وجود داشته باشد. با وجود بهبود عملکرد و نتایج، تا همین چند هفته اخیر نیز امپولی گزینه اصلی سقوط شمرده می‌شد اما امشب به لطف پیروزی لحظه‌آخری برابر رم و برد اودینزه مقابل فروزینونه، امپولی به‌شکل معجزه‌آسایی نجات یافت و در سری آ ماندنی شد. این یعنی داویده نیکولا یک بار دیگر ماموریت بقا در سری آ را با موفقیت به پایان برد.

داویده نیکولا پیش‌تر توانسته بود کروتونه را در فصل 17-2016 با کسب رتبه هفدهم در سری آ حفظ کند. در فصل 20-2019، نیکولا هدایت جنوای فانوس‌به‌دست را برعهده گرفت و با کسب رتبه مشابه، بقای آن‌ها را هم تضمین کرد. او در فصل 22-2021 یک شاهکار رقم زد؛ در حالی که سالرنیتانا در شروع نیم‌فصل دوم در رده بیستم جدول بود اما با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم هجدهم در سری آ باقی‌ماند. حالا هم نیکولا با نگه‌داشتن امپولی، رکورد بی‌نظیرش در حفظ تیم‌ها در سری آ را به عدد 4 رساند. البته او سرمربی‌ای است که فقط در همین کار تخصص دارد و پس از شروع فصل جدید با بد شدن روند نتیجه‌گیری، جایش را به سرمربیان دیگری می‌دهد.

نیکولا برای انگیزه دادن به تیم‌هایش، روش‌های جالبی هم دارد. دو سال پیش او در یک نبرد حساس برای بقای سالرنیتانا، لنگه کفشش را از شدت خشم پرتاب کرد تا به بازیکنش شوک وارد کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *