بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

النصر یا منچستریونایتد؛ آینده کاسمیرو به‌زودی مشخص می‌شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۳

طرفداری | سر جیم رتکلیف پیش از تصاحب مالکیت منچستریونایتد از خرید کاسمیرو به عنوان یک شکست یاد کرده بود. اتفاقی که آینده هافبک برزیلی را در خطر قرار می‌دهد.

به گزارش رلوو؛ آینده کاسمیرو در منچستریونایتد همچنان مبهم است. تیم‌های عربستانی برای انتقال او تلاش می‌کنند و النصر قصد دارد بار دیگر زوج کاسمیرو و کریستیانو رونالدو را در یک تیم قرار دهد. با این حال، هافبک برزیلی تصمیم نهایی‌اش را نگرفته است. او در نزد اطرافیانش از چشم‌انداز انتقال به عربستان صحبت کرده اما در واقعیت منتظر برنامه‌های منچستریونایتد است. کاسمیرو از اکتبر 2023 تا ژانویه 2024 مصدوم بود و پس از آن نیز مجبور شد به عنوان مدافع وسط به میدان برود. او از نقشش در اولدترافورد راضی نیست و انتظار دارد یونایتد در مورد همکاری در فصل آینده شفاف‌سازی کند.

هافبک 31 ساله که برای کوپا آمریکا به اردوی تیم ملی برزیل دعوت نشد، تا سال 2026 با منچستریونایتد قرارداد دارد. النصر عربستان برای جذب کاسمیرو باید مبلغ قابل توجهی را پیشنهاد دهد. تلگراف انگلیس از حضور قطعی کاسمیرو در لیست فروش یونایتد خبر داده است. انتقال به خاورمیانه، اکنون یک احتمال جدی برای قاتح 5 دوره لیگ قهرمانان اروپا است. 

همچنین بخوانید: انتقاد جیم رتکلیف از مدیران منچستریونایتد؛ کاسمیرو خرید بدی بود

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *