بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فیلیپ لام: اینکه کمپانی شاگرد گواردیولا بوده، یعنی گزینه مناسبی برای بایرن مونیخ است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۹

طرفداری | پس از جست‌وجوی طولانی مدت و ناموفق بایرن مونیخ برای یافتن سرمربی جدید، در یک اتفاق غیر منتظره اکنون ونسان کمپانی پس از سقوط با برنلی به چمپیونشیپ، قرار است روی نیمکت باواریایی‌ها بنشیند. تصمیمی که باعث ایجاد بحث‌های زیادی شده است.

به نقل از اشپورت آینس؛ حال فیلیپ لام اسطوره بایرن مونیخ به تازگی در یک مصاحبه از انتخاب ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ حمایت کرده و اعتقاد دارد همین که او شاگرد پپ گواردیولا بوده، نشان می‌دهد گزینه مناسبی برای باواریایی‌ها است. لام در این‌باره، گفت:

از نظر من او گزینه مناسبی است. به عنوان بازیکن او در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده و همچنین رهبر و کاپیتان خوبی برای تیمش بود. در دوران بازی‌اش نیز او چیزهای زیادی از پپ گواردیولا یاد گرفته و به همین دلیل گزینه مناسبی است. با این حال با توجه به شرایط فعلی بایرن مونیخ، شما پیش از هر چیزی باید خودتان را ثابت کنید.

گفتنی است کمپانی و بایرن بر سر قراردادی سه ساله با یکدیگر به توافق رسیده‌اند و همچنین این باشگاه مبلغی در حدود 10.5 میلیون یورو به عنوان غرامت به برنلی پرداخت می‌کند، رقمی که البته در صورت فعال شدن برخی بندهای پاداش، بیش‌تر هم خواهد شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *