بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فرمول یک | پیروزی پادشاه موناکو در خانه؛ هیچ‌کس به گرد پای لکلرک نرسید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۶

طرفداری | گرندپری موناکو امروز برگزار شد و شارل لکلرک بالاخره در خانه پیروز شد.

گرندپری موناکو امروز از ساعت 16:30 آغاز شد و در پایان ۷۸ دور این مسابقه، این شارل لکلرک بود که همانند تعیین خط سریع تر از سایر رانندگان از خط پایان عبور کرد و در جایگاه نخست قرار گرفت. شارل لکلرک ۷۸ دور این مسابقه را با زمان ۲:۲۳:۱۵.۵۵۴ به پایان رساند و زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد تا در گرندپری خانگی به یک پیروزی شیرین دست یابد.

اسکار پیاستری از مک لارن با اختلاف ۷.۱۵۲ ثانیه نسبت به لکلرک در رده دوم قرار گرفت. کارلوس ساینز از فراری در رده سوم قرار گرفت تا هر دو راننده تیم ایتالیایی به سکو رسیده باشند. لندو نوریس از مک لارن، جرج راسل از مرسدس و مکس ورشتپن از ردبول در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند. لوییس همیلتون از مرسدس که در رده هفتم قرار گرفت، با زمان 1:1۴.۱۶۵ سریع ترین لپ تایم را در این مسابقه داشت. 

در همان دور اول مگنوسن و هالکنبرگ از هاس و سرخیو پرز از ردبول با هم برخورد داشتند که باعث شد هر سه از دور خارج شده و دیگر نتوانند به مسابقه ادامه دهند. ماشین سرخیو پرز به هیچ وجه شرایط خوبی نداشت. در ادامه نیز دو ماشین آلپین در ورودی تونل برخوردی داشتند که منجر به خروج اوکن از مسابقه و جریمه ۱۰ ثانیه ای او شد.

وضعیت ماشین پرز بعد از تصادف با راننده های هاس

رده بندی نهایی گرندپری موناکو

رده بندی نهایی

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *