بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتهام بزرگ مهاجم آرژانتینی استقلال؛ دیدم که کمک‌داور به تیمی کمک کند!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۸:۴۶

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی در جریان تمرین تیم استقلال در توضیح از دست رفتن صدرنشینی آبی پوشان در این هفته از مسابقات، گفت: بازی آخر بد بازی نکردیم ولی سه امتیاز را نتوانستیم به دست بیاوریم. تیم شرایطش خوب است و بچه‌ها با روحیه هستند و برای برد خواهیم رفت. ما مطمئن هستیم که می‌توانیم این ۶ امتیاز باقی مانده را به دست آوریم.

مهاجم آبی پوشان در مورد نحوه داوری‌ها گفت: اتفاقاتی هم در بازی افتاده که روی من خطا شده اما داور سوت نزده. می‌توان گفت دیدم که کمک‌داور به تیمی کمک کند و دیدم داوران سوت‌هایی زده‌اند که تصمیمات درستی نبوده.

وی افزود: نسبت به اسپانیا شرایط اینجا متفاوت است. آنجا VAR هست و با ایران متفاوت است.

بلانکو در مورد احتمال بازگشت دوباره استقلال به صدر جدول خاطرنشان کرد: من در دوران بازیگری‌ام این اتفاق افتاده که در بازی‌های عقب مانده مجبور به پیروزی باشیم و این شرایط را تجربه کرده‌ام.

او ادامه داد: از هواداران ممنون هستم که از روز اول با من ارتباط خوبی داشتند و در همه بازی‌ها، کمک هواداران را حس می‌کنیم. همیشه نظرم این است که بازیکنان مثل بازیکن دوازدهم تیم هستند و کمک می‌کنند. برای همین از اینجا از هواداران بابت حمایتشان تشکر می‌کنم.

بلانکو در مورد تفاوت‌ها و شباهت‌های لیگ آرژانتین توضیح داد: امروز در دنیا می‌بینیم که رقابت لیگ‌ها نزدیک است و در ایران هم همینگونه است. امروز در جهان با توجه به تکنولوژی و پیشرفت‌هایی که گرفته، تیم‌ها به یکدیگر نزدیک هستند و به نظر من لیگ ایران بازیکنان پویا و خوبی دارد.

این مهاجم آرژانتینی در مورد برخورد توپ به دست مدافع نساجی در بازی این هفته دو تیم گفت: فکر می‌کنم یک بازیکن به من سر زد و در یک صحنه هم توپ به دست بازیکن برخورد کرد که چون سریع اتفاق افتاد، من درست صحنه را ندیدم. من بعد از آن صحنه را دوباره ندیدم.

بیشتر بخوانید: نکونام: ۲ داور با قضاوت‌های خود جدول را عوض کردند/ نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی کسی پایین برود/ این بازیکن پرسپولیس را می‌خواستم

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *