بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جواد نکونام به سیم آخر زد؛ پدر استقلال درآمده است، حق ما خورده شد!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۳۳

طرفداری | جواد نکونام اعتقاد دارد حق استقلال خورده شده است.

جواد نکونام در تمرین امروز استقلال با خبرنگاران گفتگو کرد و در بخش دوم صحبت‌های خود گفت:

من شش تیم را نام می‌برم که از ما بیشتر هزینه کردند. شما نمی‌دانید چه بلایی سر بازیکنان ما آمد. بازیکن ما قرارداد هشت میلیاردی تیمش را یک میلیارد کرد. بازیکن داشتیم قراردادش را 150 میلیون تومان کرد تا سقف را رعایت کند و در آخر هم در نیم‌فصل از تیم‌مان رفت. این اتفاقات امسال پدر تیم ما را درآورد، ولی ما تعارف نداریم و با استقلال شوخی نداریم. از روز اول گفتم که تمام وجودم را می‌گذارم و بازیکن هم باید وظیفه‌اش را انجام دهد. ما اینجا یک وظیفه داریم و آنهم جنگیدن برای استقلال تا روزی است که این پرچم را در دست داریم. مطمئن باشید این تیم تا آخرین لحظه می‌جنگند و به امید خدا اتفاقات خوب فوتبالی هم بیفتد و ما بتوانیم حق‌مان را بگیرم، چون الان به ناحق به رده دوم آمدیم.

هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این اتفاق بیفتد. حتی تیم رقیب ما یک روز به یکی از مربیان ما پیغام داد که مثلاً یک تیم دیگری خیلی قوی است و شروع کنند به اذیت کردن آن تیم! من گفتم اما به کسی کاری نداریم و تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است. همانطور که گفتم وقتی دیدند تیم ما لقمه گلوگیری است شروع کردن به اذیت کردن! البته اذیت فوتبالی کسی نمی‌تواند انجام دهد؛ مگر اینکه با اتفاقاتی مثل داوری باشد. باز هم می‌گویم قضاوت برادران حیدری برای تیم ما و رقیب را ببینید، آنها جدول را عوض کردند.

تیم ما در بازی با نساجی مخصوصاً وقتی نتیجه 3 بر صفر حریف را شنید، خواه ناخواه این اتفاق افتاد. حتی در بین دو نیمه سعی کردم با بچه ها صحبت کنم، ولی به هر حال بازیکن تمرکزش را از دست می‌دهد. حتی مربی رقیب ما هم حواسش به آن نتیجه بود. به نظرم در بازی با نساجی تیم ما تحت تأثیر نتیجه بازی حریف بود. فکر نمی‌کردم با اشتباهاتی که در آن بازی انجام می‌شود نتیجه برگردد، ولی این اتفاق افتاد. ما یک راه داریم و آنهم تلاش و حمایت هواداران تا روز آخر است.

من در تاریخ 16 آبان ماه، نامه‌اش هم موجود است و گفتم ارونوف را می خواهم اما نگرفتند. بازیکنان معمولی را که بند فسخ داشته است، برای من نگرفتند. خودتان می‌دانید چه اتفاقاتی برای ما رقم زدند. کارشناسان هم فکر نمی‌کردند این نتایج برای تیم ما رقم بخورد. به نظرم بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند، ولی هنوز کار بزرگ مان را تمام نکردیم. ما تا 67 امتیاز هیچ کوتاهی نمی‌کنیم. امیدوارم این دو بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *