بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جواد نکونام: پرسپولیس تحت فشار است و جام را به‌دست می‌آوریم؛ نمی‌گذارم آب خوش از گلوی کسی پایین برود!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۳

طرفداری | جواد نکونام صحبت‌های جنجالی خود را تکرار کرد.

جواد نکونام در تمرین امروز استقلال، خبرنگاران را فراخواند و صحبت‌هایی را انجام داد‌. سرمربی استقلال گفت:

دو هفته از لیگ مانده و تمام تمرکزمان روی بازی‌های باقیمانده است تا ان‌شاءالله بهترین عملکرد را داشته باشیم. یادتان باشد روز اول گفتم که تا روز آخر می‌جنگم. زحمت‌مان را می‌کشیم، ولی هیچ قولی برای قهرمانی ندادم. بهتر است فیلم‌ها و حرف‌های من را مرور کنید. من گفتم که اگر 13 بازیکن هم داشته باشیم برای قهرمانی می‌جنگیم. الان هم برنامه ما هیچ تغییری پیدا نکرده است و تا آخرین روز می‌جنگیم.

هرچند خیلی‌ها نمی‌خواستند این تیم نتیجه بگیرد و گفتند تیم پنجم یا سیزدهم شود، اما من از روز اول گفتم که استقلال باشگاه بزرگی است و نباید کوچکش کنیم، با این وجود کسانی که کوچک بودند اینجا دوست داشتند باشگاه را کوچک کنند. خدا را شکر با کمک هواداران و بازیکنان اجازه ندادیم. تا لحظه آخر در فوتبال نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی کسی پایین برود. باید تلاش کنیم و دو بازی آخر را ببریم. رقیب تحت فشار است و من مطمئنم که بعد از دو بازی جام قهرمانی برای ما و هواداران‌مان است.

من صحبت‌های بعد از بازی‌ام را عیناً‌ تکرار می‌کنم. شما قضاوت بازی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان و ملوان را ببینید! بازی ما را با مس رفسنجان و نساجی ببینید. هیچ بحثی در این نیست. بحث آن روز ما کاملاً درست و فنی بود، چون با این اتفاقاتی که داور رقم می‌زند مگر می‌شود قهرمان شد؟! در زمین شما تیم را می‌بینید؛ ما از روز اول همین بودیم. هیچ‌کدام از بازیکنان ما حق ندارند یک روز بد تمرین کنند. مگر می‌توانند یک روز بد بازی کنند؟ ما این همه هوادار داریم؛ مگر می‌تواند بازیکن کم‌کاری کند. نکته دوم این است که تیمی که باید شرمنده باشد ما نیستیم. ما زحمت‌مان را کشیدیم؛ کسانی دیگر باید شرمنده باشند که شرایط را سخت کردند، وگرنه ما تا الان قهرمان شده و جشن‌مان را هم گرفته بودیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *