بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ده روسی: هیچ انتظاری از آتالانتا نداریم؛ بعید است آنها در رتبه پنجم باقی بمانند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۵

آاس رم در هفته پایانی سری آ 2023/24 میهمان امپولی است. نتیجه این بازی برای شاگردان دنیله ده روسی اهمیت ندارد چراکه رتبه ششم این تیم قطعی شده است. از سوی دیگر امپولی برای بقا به سه امتیاز این دیدار خانگی نیاز دارد.  گاسپرینی: کمک به رم برای سهمیه ششم؟ هدیه دادن در فوتبال معنا ندارد

رم در صورت پنجم شدن آتالانتا می تواند به عنوان نماینده ششم سری آ در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود. آتالانتا با 2 بازی کمتر فقط 2 امتیاز با رتبه چهارم فاصله دارد. به عبارتی شاگردان گاسپرینی با کسب یک برد دیگر، امیدهای رم برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا را از بین می برند. به نقل از رمانیوز؛ دنیله ده روسی در این مورد گفت:

ما هیچ انتظاری از آتالانتا نداریم. در فوتبال حرفه ای باید سرنوشت را در دست خودتان بگیرید و به امید بقیه نباشید. در حال حاضر ما سهمیه لیگ اروپا را داریم و تمرکز ما روی همین مسابقات است. به نظرم بسیار بعید است که آتالانتا در دو بازی باقیمانده، امتیازات لازم را کسب نکند و به رتبه چهارم نرسد؛ به خصوص اینکه آنها اکنون بعد از قهرمانی در لیگ اروپا بسیار آماده و با روحیه هستند. ما باید به لیگ اروپا برویم و در مسابقاتی که طی سالیان اخیر، اتفاقات زیبایی رقم زده ایم، بازهم شانس خود را امتحان کنیم. فصل بعدی در رقم زدن آینده رم بسیار مهم است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *