بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسطوره سپاهان بالاتر از خود سپاهان!/ بهترین تیم های دور برگشت را بشناسید

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۱

مس بدون تردید بهترین تیم دور برگشت لیگ بیست و سوم بوده است. تیمی که در پایان دور رفت با ساکت الهامی ۸ بازی از ۱۵ مسابقه را باخت و با شکست‌های متوالی روند ناامید کننده‌ای داشت، دور برگشت با محرم نوید کیا کاملاً متحول شد و طی هفته‌های اخیر بعد از پرسپولیس و استقلال تیم سوم جدول بوده است.

بعد از شکست مس در آبادان و با توجه به پیروزی‌های تراکتور، تیم تبریزی به طور موقت جایگاه مس در رتبه سوم را گرفت. شمس آذر هم آمد و از تیم نوید کیا رد شد، اما در هفته سیزدهم دور برگشت یا هفته بیست و هشتم فصل دوباره همه چیز به شرایط قبلی برگشت.

این هفته تراکتور در تهران مقابل پیکان بدون گل متوقف شد تا در امتیاز ۲۰ و با تفاضل گل ۴ شاهد عبور مس و سپاهان از کنار خود باشد. مس با پیروزی یک بر صفر در انزلی ۲۰ امتیازی شد و با تفاضل گل ۶ رتبه سوم جدول دوره برگشت را پس گرفت. سپاهان هم با پیروزی دو بر صفر برابر هوادار ۲۰ امتیازی شد و با تفاضل گل ۵ بعد از مس به رتبه چهارم رسید.

حالا مس با محرم در دور برگشت از ۱۳ بازی ۴ برد ۸ مساوی ۱ باخت دارد،  ۱۷ زده و ۱۱ خورده در رتبه سوم پس از پرسپولیس که با ۳۲ امتیاز صدرنشین مطلق است و استقلال که با مساوی این هفته ۲۹ امتیازی شد، حضور دارد. سپاهان با ۵ برد ۵ مساوی و سه باخت چهارم است و تراکتور با امتیاز برابر و به خاطر تفاضل گل چهارم در رتبه پنجم است.  شمس آذر هم که در آبادان ۲-۲ مساوی کرد، با ۱۹ امتیاز در رتبه ششم جدول حضور دارد.

بیشتر بخوانید: شوک نویدکیا به رفسنجانی‌ها: شانس جدا شدنم بیشتر از ماندنم است/ این‌ها مرا نگران نمی‌کند!

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *