بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رفاقت، پای شکسته نمی‌شناسد! احترام ویژه ایسکو به تونی کروس + عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۳

طرفداری | شب گذشته (شنبه) و در دیداری از هفته سی و هشتم و پایانی رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم رئال مادرید و رئال بتیس به تساوی بدون گل رضایت دادند. این مسابقه به طور کامل تحت تاثیر خداحافظی تونی کروس با هواداران رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو قرار گرفته بود. اسطوره ۳۴ ساله کهکشانی‌ها قرار است پس از حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا و همچنین شرکت در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کند.

  • رئال مادرید 0-0 رئال بتیس؛ ای ساربان آهسته رو کآرام جانم می‌رود!

در دقیقه ۸۷ مسابقه، کروس در میان تشویق تماشاگران از زمین خارج شد و جای خود را به دنی سبایوس داد. در همین حین، دوربین‌های بازی یک چهره آشنا را به تصویر کشیدند که ایستاده مشغول تشویق کروس بود، این چهره آشنا کسی نبود جز ایسکو؛ ستاره سابق رئال مادرید که سال‌ها در کنار کروس بازی کرد و به افتخارات پرشماری دست یافت. 

ایسکو به دلیل شکستگی استخوان نازک‌نی، بازی‌های پایانی رئال بتیس در فصل ۲۰۲۳/۲۴ را از دست داد اما او هر طور که شده، خود را به سانتیاگو برنابئو رساند تا در جشن خداحافظی دوست صمیمی و هم‌تیمی سابقش شرکت کرده باشد. ایسکو با وجود شکستگی استخوان پایش، ایستاده کروس را تشویق کرد. 

  • درخواست ایسکو از تونی کروس: لطفا بازنشسته نشو!
حضور ایسکو در سانتیاگو برنابئو برای تشویق تونی کروس

 

حضور ایسکو در سانتیاگو برنابئو برای تشویق تونی کروس

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *