بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت احتمالی ستاره AEW به WWE به تعویق افتاد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۷:۵۷

هواداران WWE و AEW همواره پیگیر اخبار جابجایی ستارگان بزرگ بین این دو غول دنیای کشتی کچ هستند. به تازگی گزارش‌هایی از احتمال بازگشت یک ستاره سابق WWE که اکنون در استخدام AEW است، به کمپانی اول کشتی کچ جهان منتشر شدند. اکنون جزئیات بیشتری از قرارداد این ستاره به بیرون درز کرده است.

طرفداری | مالاکای بلک در جولای 2021، یک ماه بعد از اخراجی غیرمنتظره از WWE به کمپانی رقیب پیوست. او که پیشتر با نام الیستر بلک در بین هواداران شناخته می‌شد، از ژوئن 2016 در استخدام WWE بود و قهرمانی کمربند NXT را نیز طی این مدت به دست آورده بود. هواداران مالاکی بلک در مقاطع مختلف به دلیل نارضایتی از نگاه نویسندگان AEW به این ستاره، بازگشت او به WWE را خواستار شدند. گزارشی که به تازگی درباره فرا رسیدن زمان پایان قرارداد او منتشر شد نیز امیدهای زیادی را در دل این دسته از هواداران ایجاد کرد.

منابع نزدیک به AEW پیشتر اعلام کرده بودند که قرارداد مالاکای بلک در آینده‌‌ای نزدیک به پایان خواهد رسید. با این وجود؛ گزارش جدید Fightful Select حاکی از آن است که این قرارداد حداقل تا پایان ماه جولای ادامه خواهد داشت و به نظر می‌رسد مسئولین AEW روزهای کاری از دست رفته این کشتی‌گیر را به مدت قراردادش اضافه کرده‌اند. از همان روزهای اول انتقال این ستاره به AEW شایعاتی از احتمال بازگشت او به WWE وجود داشتند. با این وجود، آخرین گزارش‌‌ها حاکی از این هستند که این ستاره 39 ساله حداقل برای کمی مدت بیشتری در کمپانی تونی خان ادامه خواهد داد.

ضدقهرمان (لقب مالاکای بلک) امشب در دیداری استیل کیج به مصاف دیگر ستاره سابق WWE، آدام کوپلند (اج) خواهد رفت. این مسابقه موردانتظار، بخشی از رویداد پرمیوم Double Or Nothing کمپانی AEW خواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *