بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با وجود توصیه گواردیولا؛ بارسلونا شانس جذب تونی کروس را از دست داد!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۰:۴۵

طرفداری | بازی مقابل دورتموند آخرین بازی تونی کروس در پیراهن رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش آاس و به نقل از کادناسر، تونی کروس، هافبک آلمانی، دوران حرفه‌ای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. در حالی که پپ گواردیولا تمام تلاش خودش را برای حفظ او در بایرن مونیخ به کار گرفت، اما در نهایت این باشگاه حاضر به پرداخت دستمزد مورد نظر کروس نشد. در سال ۲۰۱۴، کروس راهی رئال مادرید شد و با مبلغ ۲۵ میلیون یورو به این تیم پیوست. او در طول دوران حضور خود در رئال مادرید به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شد و افتخارات بسیاری از جمله چندین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

توصیه گواردیولا به بارسلونا

اما داستان کروس می‌توانست مسیر دیگری را نیز طی کند. گواردیولا با وجود حضور در بایرن مونیخ، به بارسلونا پیشنهاد کرده بود که این هافبک بااستعداد را به خدمت بگیرد. همانطور که رامون بِسا از کادناسر فاش کرده است، به نظر می‌رسد گواردیولا با وجود حضور در بایرن مونیخ به بارسلونا توصیه کرده بود که ستاره باواریایی‌ها را جذب کند. گواردیولا حتی کروس را بازیکنی خاص توصیف کرده بود که خود این بازیکن، مشتاق انتقال به بارسلونا یا رئال مادرید بود. بِسا دراین‌باره می‌گوید:

مورد کروس را به یاد دارم چون وقتی گواردیولا از بایرن رفت، از او در مورد کروس پرسیدم و پپ او را به عنوان گزینه‌ای برای بارسلونا معرفی کرد. این بازیکن قصد داشت بایرن را ترک کند و مطمئن نبود که به مادرید برود یا بارسا.

با این حال، بارسلونا از پتانسیل این بازیکن کاملاً مطمئن نبود. به همین ترتیب، هیئت مدیره هیچ اقدامی در مورد فرصت جذب کروس انجام نداد.

بارسلونا نمی‌دانست چگونه باید پیشنهاد دهد، آنها معتقد بودند که این تیم به اندازه کافی بازیکن جایگزین دارد. حتی صحبت‌هایی از سمپر به عنوان جایگزینی برای هافبک‌ها مطرح شد. آنها کروس را رد کردند. گواردیولا هشدار داد که او بازیکن بسیار جالبی است و به دلیل شرایط بایرن او به سراغ مادرید خواهد رفت. بارسا نمی‌دانست چگونه با این قضیه روبرو شود.

پیوستن کروس به بارسلونا در سال 2014 بسیار مهم بود، به ویژه با دانستن اینکه او می توانست با ستاره‌ای همچون سرخیو بوسکتس در میانه زمین این تیم همبازی شود. به هر حال کروس به رئال مادرید پیوست و حالا او در آستانه کسب ششمین جام لیگ قهرمانان خود و پنجمین آن با لوس بلانکوس است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *