بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس العین را قهرمان لیگ قهرمانان آسیا کرد!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هرنان کرسپو مهاجم سابق لاتزیو، میلان پارما و چلسی که در اواخر دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰، به عنوان جانشین گابریل عمر باتیستوتا مهاجم اصلی تیم ملی آرژانتین محسوب می‌شد، حالا در دل خاورمیانه یک شب بسیار یادماندنی را جشن گرفت.
به نقل از ورزش سه او به عنوان سرمربی سائوپائولو برزیل و الدحیل قطر، در دورانی که کت و شلوار سرمربیگری به تن کرده، افتخارات ارزشمندی را به دست آورده و حتی در لیگ قطر موفق شد به روند قهرمانی‌های متوالی السد پایان دهد اما قهرمانی به عنوان چهره اصلی یک قاره، افتخاری بود که تا به حال نتوانسته بود به آن دست یابد.
در واقع فصل فوتبال آسیا به نیمه هم نرسیده بود که سران باشگاه قطری، با چشم پوشی بر روی دو گانه داخلی کرسپو، پس از شکست تیمشان در مقابل پرسپولیس یحیی گل محمدی با نتیجه یک بر صفر برگه اخراج او را امضا کردند و این مرد آرژانتینی که جایگاه خود را در اختیار کریستف گالتیه می‌دید، با پیشنهاد العین امارات روبرو شد.

بر خلاف قطری‌ها که بسیار عجول بودند، اماراتی‌ها های رغم اینکه تیمشان با حضور او در کاپ های داخلی حذف شده بود، به کرسپو اعتماد کامل داشتند و حاصل این اعتماد اکنون دومین قهرمانی بنفش‌ها در تاریخ قاره کهن است.
او همیشه در دوران زندگی‌اش، علی رغم اینکه افتخارات و جام های زیادی را نزدیک لمس کرده، نامش همیشه زیر سایه باتیستوتا بود اما با این قهرمانی می‌توان او را در حرفه مربیگری، بهتر از هموطن آرژانتینی‌اش بدانیم.

257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *