بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رقابت داغ نقل و انتقالاتی برای پدیدۀ لیل؛ لیورپول به دنبال نهایی کردن انتقال لنی یورو

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۳:۱۰

طرفداری | لنی یورو، مدافع ۱۸ ساله باشگاه لیل، با درخشش در این فصل، به یکی از جذاب‌ترین بازیکنان بازار نقل و انتقالات تبدیل شده است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو از اسکای، عملکرد فوق‌العاده این مدافع ۱۸ ساله، توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به او جلب کرده است. یورو به طور میانگین بیش از ۸ عملکرد دفاعی در هر بازی را به ثبت رسانده خود را به عنوان یکی از آینده‌دارترین مدافعان فوتبال جهان معرفی کرده است.

لیورپول به دنبال نهایی کردن انتقال یورو است

لنی یورو که مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته، قبلا تمایل خودش را برای پیوستن به رئال مادرید ابراز کرده است. با این حال، مدیران رئال در حال حاضر رغبتی به پرداخت رقم 60 میلیون یورویی که باشگاه لیل برای این بازیکن تعیین کرده، نیستند. این موضوع باعث شده تا سایر باشگاه‌ها نیز برای جذب یورو وارد عمل شوند. لیورپول در ساعات اخیر به طور جدی وارد رقابت شده و به دنبال نهایی کردن انتقال یورو است. منچستریونایتد و پاری سن ژرمن نیز از دیگر مدعیان این بازیکن به شمار می‌روند. گفته می‌شود که پاری سن ژرمن حاضر است رقم درخواستی باشگاه لیل را بپردازد.

بنابراین، رئال مادرید اگر می‌خواهد یورو را به خدمت بگیرد، باید هر چه سریع‌تر پیشنهاد خود را افزایش دهد. در غیر این صورت، این باشگاه خطر از دست دادن این بازیکن آینده‌دار را به جان می‌خرد.

لنی یورو تصمیم‌گیرندۀ اصلی است

قرارداد فعلی یورو با لیل تا تابستان 2025 ادامه دارد و اگر واقعاً این مدافع جوان، مادرید را در اولویت قرار دهد، رئال مادرید برتری بزرگی در رقابت خواهد داشت. با توجه به اینکه لنی یورو در سال 2025 به یک بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد، لیل مجبور خواهد شد به یورو گوش کند و در صورت پافشاری این بازیکن جوان و تهدید به ترک آزادانه در تابستان آینده، پیشنهاد پایین‌تری از لوس بلانکوس را بپذیرد.

بدین‌ترتیب توپ در زمین یورو است و کهکشانی‌ها می‌خواهند این بازیکن جوان علاقه شخصی خود را نشان داده و برای انتقال به مادرید تلاش کند. با این حال، فشار باشگاه‌هایی مانند پاری سن ژرمن و لیورپول به نفع رئال مادرید نیست و می‌تواند فرآیند جذب این مدافع را با تهدید جدی روبرو کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *