بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تن هاخ: انتقادات از ما غیر منصفانه بوده است؛ گفته بودم وقتی نفرات آماده باشند، خوب بازی می‌کنیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۵

اریک تن هاخ پس از قهرمانی منچستریونایتد در جام حذفی انگلیس، به دفاع از عملکرد خود و تیمش در فصل ۲۴-۲۰۲۳ پرداخت.

طرفداری | به گزارش BBC، شیاطین سرخ که پس از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا و جام اتحادیه، لیگ را هم در رده نازل هشتم به پایان رسانده بودند، با پیروزی ۲-۱ مقابل منچسترسیتی در ومبلی، حداقل فصل را با کسب یک جام به پایان بردند.

سرمربی هلندی تیم که در طول فصل تحت فشار زیادی قرار داشت، در مصاحبه پس از بازی گفت:

تمامی تعاریف‌ها به تیم تعلق دارد. ما بر اساس هویت‌مان بازی بسیار خوبی انجام دادیم. بسیار قدرتمند ظاهر شدیم. دیدید که با داشتن بازیکنان آماده چه عملکردی می‌توانیم از خود به جا بگذاریم. برخی از بازیکنان حتی آمادگی کامل نداشتند، اما عملکرد کلی تیم بسیار خوب بود.

همانطور که تمام سال به شما (رسانه‌ها) گفتم، زمانی که بازیکنان آماده باشند، می‌توانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم. این یک عملکرد بسیار خوب مقابل بهترین تیم جهان بود.

رقابت‌های محلی همیشه هیجان‌انگیز هستند و زمانی که با تیمی از شهر خود روبرو می‌شوید، اهمیت آن دوچندان می‌شود. اما برای ما این موضوع اهمیت نداشت، بلکه هدفمان اثبات خودمان پس از آن همه ناکامی بود. تیم مقاومت فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد و من به آن‌ها افتخار می‌کنم.

در خصوص اینکه آیا انتقادها از تیم او ناعادلانه بوده است:

فکر می‌کنم (انتقادها ناعادلانه بوده است). هم درباره تیم و هم خودم. این درست نبود. اما بازیکنان آمادگی لازم را نداشتند. ما هم دیدیم که همیشه فوتبال خوبی ارائه نمی‌دادیم؛ قطعا اینطور نبود اما در طول فصل بارها مجبور به سازش‌ با شرایط شدیم و در چنین شرایطی نمی‌توانید فوتبال مورد نظرتان را بازی کنید. شاید در این دو سال، تنها سه یا چهار بار کل تیم را در اختیار داشتم. حتی امروز هم بازیکنانی کلیدی مانند هری مگوایر، لوک شاو و کاسمیرو را در اختیار نداشتیم.

سرمربی هلندی یونایتد، همچنین درباره ابهامات درباره آینده‌اش افزود:

نمی‌دانم. تنها کاری که انجام می‌دهم آماده‌سازی تیم و پیشرفت آن است. این پروژه‌ای برای من است. وقتی به اینجا آمدم، می‌توانم بگویم اوضاع آشفته‌ بود. حالا بهتر هستیم. اما هنوز به جایگاه مطلوب نرسیده‌ایم.

فوتبال درباره‌ی بردن جام است. من می‌خواهم بهترین فوتبال ممکن، فوتبالی پویا و هجومی را ارائه دهیم، اما در نهایت باید بازی‌ها را برد و جام‌ها را کسب کرد. این ذهنیتی است که ما وارد تیم کردیم. این تنها فرصت ما بود و موفق شدیم. به بازیکنان و کادر فنی بسیار افتخار می‌کنم.

وی درباره کوبی مینو نیز گفت:

تماشای او واقعاً لذت‌بخش بود. با این سن کم، او یک الگو است. ما می‌خواستیم او به تیم اضافه شود اما در پیش فصل مصدومیت سختی را تجربه کرد. می‌پرسید او چقدر می‌تواند پیشرفت کند؟ به نظرم باید آرامش‌مان را حفظ کنیم. در اینجا، در انگلیس، خیلی زود بازیکنان جوان را بیش از حد بالا می‌برید و سپس با یک یا دو عملکرد ضعیف، آن‌ها را زمین می‌زنید.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *