بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خداحافظی بازیکنان بارسلونا با ژاوی: به خاطر همه چیز متشکریم استاد!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۷

طرفداری | ژاوی پس از دو فصل و نیم حضور در بارسلونا، در دیدار با سویا برای آخرین بار روی نیمکت تیمش می نشیند. سرمربی بارسا طی همه این مدت رابطه بسیار خوبی با بازیکنانش داشت و بسیاری از آنها، به خاطر صحبت با او به بارسا آمدند.

همه بازیکنان بارسلونا برای ژاوی در اینستاگرام پیام خداحافظی نوشتند و در ادامه، چند پیام از مهم ترین بازیکنان این تیم را مرور می کنیم. 

مارک آندره تراشتگن: 

زمانی که باشگاه به مسیر جدیدی نیاز داشت، تو برگشتی. همه احساس گمشده را به ما برگرداندی و با تو دوباره جام بردیم. هم تیمی بودن و کار کردن زیر نظرت برای من افتخار بود و قدردان این دوستی هستم.

روبرت لواندوفسکی: 

تو همیشه بخشی از تاریخ بزرگ بارسلونا خواهی بود و باعث افتخار من بود که بخشی از این داستان را کنار تو نوشتم. متشکرم ژاوی، موفق باشی. 

پدری: 

به خاطر همه چیزهایی به من یاد دادی متشکرم. موفق باشی استاد! 

گاوی: 

به خاطر همه چیز هایی که به من یاد دادی متشکرم استاد. همیشه قدردان شما و کادر فنی شما می مانم. مطمئنم در آینده دوباره یکدیگر را می بینیم. 

رونالد آرائوخو: 

داشتن شما به عنوان سرمربی خودم یک افتخار بزرگ بود. خاطرات خوبمان در ذهنم می ماند. برای شما و کادر فنی شما بهترین ها را آرزو می کنم. ممنون به خاطر همه چیز. 

ایلکای گوندوعان: 

از این که فرصت همکاری با شما را پیدا کردم بسیار قدردانم. ممنونم که مرا به بارسلونا آوردی و برای شما بهترین ها را آرزو می کنم.  

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *