بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به مهاجم سابق پرسپولیس قبل از فینال

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۳

رضا اسدی مهاجم سپاهان که در این فصل ۱۰ گل در لیگ برتر، ۲ گل در لیگ قهرمانان آسیا و ۱ گل در جام حذفی برای طلایی‌پوشان به ثمر رسانده به دلیل آسیب دیدگی شدید در جریان تمرینات این تیم فصل را از دست داد.

او که از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده است در بازی با هوادار نیز غایب بزرگ سپاهان بود تا از دسترس مورایس خارج شود و این مربی قادر به سود بردن از وی نباشد.  

با این حال مورایس امیدوار است با تلاش پزشکان تیمش ستاره ارزشمند و تاثیرگذار تیمش را در نهایت برای بازی فینال جام حذفی در صورت صعود به این بازی در اختیار داشته باشد.

در صورتی که سپاهان موفق به صعود به فینال جام حذفی نشود، باید فصل را برای رضا اسدی پایان یافته تلقی کرد و این مهاجم با ۱۰ گل زده در لیگ برتر کار خود را در این تیم پایان خواهد داد.

رضا اسدی با انتقال جنجالی و پر سر صدا در فصل نقل و انتقالات به سپاهان پیوست تا عنوان گران‌ترین قرارداد فصل به خود اختصاص دهد. این ستاره ملی‌پوش عملکرد خوبی از خود در سپاهان به جا گذاشت و از گل‌های مهم او در این فصل می‌توان به گلزنی به پرسپولیس، استقلال، تراکتور، گل گهر اشاره کرد. گل او در این فصل به پرسپولیس و علیرضا بیرانوند از روی ضربه ایستگاهی و فاصله‌ای دور جز گل‌های جالب توجه این فصل از رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود که بساط کری خوانی حریف برای سرخ‌های تهرانی را نیز شکل داده بود.

نکته جالب توجه اینجاست که قرارداد رضا اسدی نیز با سپاهان به پایان رسیده و باید دید او برای فصل آتی نیز با این تیم به توافق خواهد رسید یا مقصد جدیدی را انتخاب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: حریف سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد/ زمان برگزاری فینال جام حذفی

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *