بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدیرعامل استقلال خوزستان به سیم آخر زد؛ باید تیم را خفه کنید و با دو پا روی آن بیفتید؟/ به‌جای جذب بازیکن باید کارهای دیگری می‌کردیم!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۱

امیدعلی نجفی درباره شکست ۴ بر ۳ استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس با وجود برتری سه گله در نیمه اول، گفت: می‌دانستیم بازی برای هر دو تیم حساس است. برای دفاع مطلق نیامده بودیم و پرسپولیس در نیمه اول یکی دو فرصت داشت. تا دقیقه ۷۵ با نتیجه ۳ بر صفر جلو بودیم. پرسپولیس مقابل این همه هوادار به این برد نیاز داشت و جدول را هم رصد می‌کردند.

وی با اشاره به اخراج ساویو روبرتو در دقیقه ۵۷ بیان کرد: همه دیدند که استقلال خوزستان شایسته شکست نبود. این اتفاقات هم می‌گذرد و اعتراض‌ها بررسی نمی‌شود. در حق استقلال خوزستان ظلم شد. بازیکن تأثیرگذار ما (ساویو روبرتو) لیز خورد و توپ از زیر پای بازیکن پرسپولیس عبور کرده بود. داور می‌توانست از این صحنه گذشت کند، اما کارت زرد دوم را به روبرتو نشان داد. شاید داور حس می‌کرد با اختلاف سه گله، باز هم اتفاقی برای ما نمی‌افتد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در ادامه انتقادات خود نسبت به تصمیمات داوران در دیدارهای تیم فوتبال این باشگاه خاطرنشان کرد: اگر حرکت بازیکن ما اخراج داشت، پس خطای بازیکن تراکتور در دیدار با استقلال خوزستان شایسته چه جریمه‌ای بود؟ باید تیمی را خفه کنید و با دو پا روی آن بیفتید؟! تیم ما نباید در دیدار با تراکتور شکست می‌خورد و باید پیروز می‌شد. اگر بازیکن تراکتور در دقیقه ۷۰ اخراج می‌شد، نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

نجفی با بیان اینکه اعتراض‌های باشگاه استقلال خوزستان تاکنون بی‌فایده بوده است، عنوان کرد: در دیدارهای زیادی فریاد زدیم و گفتیم از لیگ برتر کناره‌گیری می‌کنیم. ما تا آخر باید شرافتمندانه بازی کنیم و تلاش خودمان را خواهیم کرد. در نیم‌فصل دوم امتیازات خوبی گرفتیم و بازی‌های تماشاگرپسندانه‌ای ارائه کردیم. دیشب بازیکن ۱۸ ساله به زمین فرستادیم و از دو بازیکن زیر ۲۰ سال استفاده کردیم. شاید در نیم‌فصل به‌جای جذب بازیکن باید کارهای دیگری می‌کردیم!

وی درباره تغییر استقلال خوزستان نسبت به بازی با نساجی که به برتری ۴ بر یک تیم قائمشهری انجامید، اظهار داشت: بعد از دیدار ناباورانه مقابل نساجی که بدترین بازی استقلال خوزستان به شمار می‌رفت، کادر فنی روی بازیکنان کار کردند و آنها احیا شدند. هر تیمی در خانه خودش چهار گل از نساجی دریافت می‌کرد، چنین عملکردی مقابل پرسپولیس نداشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد دلیل از دست رفتن پیروزی ۳ بر صفر مقابل پرسپولیس تصریح کرد: بخشی از شکست مقابل پرسپولیس به کم‌تجربگی بازیکنان خودمان مربوط می‌شد که بازی را (در پایان نیمه اول) تمام‌شده فرض کردند. حالا دو مسابقه ویژه پیش رو داریم و بدون توجه به سایر تیم‌ها باید کارمان را انجام بدهیم.

نجفی درباره اقدام عملی باشگاه استقلال خوزستان برای اعتراض به اشتباهات داوری گفت: از اتفاقات چند مسابقه که در آنها از داوری متضرر شدیم و به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعتراض کرده بودیم، در حال تهیه مستندات لازم هستیم. از طریق وکیل اسپانیایی باشگاه که مورد تأیید فیفاست، شکایتی در مراجع بالاتر یعنی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و فیفا مطرح خواهیم کرد. دیدار با پیکان، گل‌گهر، تراکتور و استقلال از جمله این بازی‌هاست.

وی با بیان اینکه باشگاه استقلال خوزستان از فدراسیون فوتبال و کارشناسان تلویزیونی ناامید شده، خاطرنشان کرد: این شکایت، چیزی را برای ما تغییر نمی‌دهد و شاید نتیجه‌ای برای ما نداشته باشد، اما به درد آینده فوتبال ایران می‌خورد. وقتی با خداداد افشاریان یا هر یک از ارکان فدراسیون درباره اشتباهات داوری صحبت می‌کردیم، می‌گفتند حق با شماست. این حرف به چه درد من می‌خورد؟ استقلال خوزستان حداقل باید در رتبه یازدهم قرار می‌گرفت، اما حالا باید برای بقا بجنگیم.

بیشتر بخوانید: بیانیه احساسی پرسپولیس بعد از گرفتن صدر جدول/ سلاح‌های نامتعارف را به سوی‌مان شلیک کرده‌اند؛ با شما آماده‌ایم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *