بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قلبمان با والیبال درد گرفت؛ چشمانش ایتالیا بود و من ایرانِ بی‌دفاع!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۵

طرفداری | چشمانش ایتالیا بود و من ایرانِ بی‌دفاع!

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب لیگ ملت‌های والیبال، بامداد امروز برابر ایتالیا قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. لاجوردی‌پوشان فقط یک ساعت زمان لازم داشتند تا کار ایران را یکسره کنند و بازی که در سالیان گذشته حساس و نزدیک دنبال می‌شد، تبدیل به زنگ تفریحی برای ایتالیا شد.

تیم ملی والیبال ما خیلی دیر روند آماده‌سازی را شروع کرد و پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی هم آنقدر طول کشید تا پائز فرصت زیادی برای بهبود این تیم زخم خورده نداشته باشد.

بازی تدارکاتی که نداشتیم، بازیکنانی هم که ادعا می‌کردند بزرگ تیم هستند در آستانه آغاز رقابت‌ها خود را کنار کشیدند تا دست سرمربی تیم ملی خالی‌تر از همیشه باشد اما باز هم ایرادات فنی در دیدار با ایتالیا به چشم می‌آمد.

ایران به معنای واقعی کلمه در دریافت‌های اول افتضاح است.  در والیبال یک حمله خوب زمانی شکل می‌گیرد که دریافت به طور صحیحی به پاسور برسد، اتفاقی که بامداد امروز رخ نداد و ایتالیا مثل مربا در زمین ایران امتیاز سرویس می‌گرفت یا دریافت اول را با مشکل شدیدی مواجه می‌کرد. کافی است نگاهی به آمار ست اول داشته باشید، ایران ۱۹ امتیاز گرفت که ۹ امتیاز به لطف ارور سرویس ایتالیا به دست آمد.

در ست سوم ایران فقط ۱۱‌ امتیاز کسب کرد که آمار فاجعه‌ای محسوب می‌شود. نکته بعدی اما دفاع روی تور ایران است. اینجا باید بگوییم چشمانش ایتالیا بود و من ایرانِ بی‌دفاع! تیم ملی ایران در والیبال جهان سال‌ها به دفاع خوب خود مشهور بود، جایی که محمد موسوی اجازه نفس کشیدن به مهاجمان حریف را نمی‌داد اما در دیدار با ایتالیا، ایران فقط یک دفاع روی تور انجام داد که آماری عجیب محسوب می‌شود.

دروغ چرا؟ با این وضعیت نباید منتظر صعود به المپیک باشیم و این تیم به دوران قبل از ولاسکو برگشته است و راه زیادی تا رسیدن به نقطه اوج دارد!

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *