بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تن هاخ: انتظارات شما از منچستریونایتد که 11 سال است قهرمان لیگ برتر نشده، زیاد است!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۱

طرفداری | اریک تن هاخ از منتقدان منچستریونایتد می‌خواهد توقعات را پایین بیاورند.

در آستانه بازی با منچسترسیتی در فینال اف ای کاپ، انتقادات شدیدتر از همیشه به سوی اریک تن هاخ حمله‌ور شده‌است. شایعاتی به گوش می‌رسد که یونایتد قصد دارد بعد از جدال با سیتی، حکم برکناری سرمربی هلندی را امضاء کند، فارغ از این که شیاطین سرخ به قهرمانی برسند یا نرسند. به طور خلاصه، وضعیت اریک تن هاخ در اولدترافورد به راه رفتن روی لبه تیغ تشبیه شده‌است. اریک تن هاخ حتی با تکرار شاهکار فرگوسن هم نجات پیدا نمی‌کند خبر ویژه گاردین؛ اریک تن هاخ از منچستریونایتد اخراج می‌شود

در مصاحبه‌ای با Voetbal International، اریک تن هاخ در خصوص مسائل مختلفی پیرامون شرایط خود در منچستریونایتد صحبت کرده‌است. سرمربی هلندی معتقد است یونایتد در حال حاضر برای رقابت در سطح بالا با دیگر مدعیان آماده نیست و انتظارات از این تیم بیش از حد است. او در این خصوص گفت:

 

منچستریونایتد آخرین بار در سال ۲۰۱۳ قهرمان لیگ برتر شده، یعنی ۱۱ سال پیش. اما با این حال، آن‌ها انتظار دارند که ما هر بازی را برنده شویم و در سطح بالا رقابت کنیم. این باشگاه برای چنین چیزی آماده نیست. قرار بود ساخت و سازی را شروع کنیم و سال گذشته اولین قدم‌ها را برداشتیم، اما بعد متوجه می‌شوید که این باشگاه چقدر بزرگ است و هیچ‌کس هرگز راضی نمی‌شود.

داخل باشگاه، همه از عملکرد تیم راضی بودند، اما بیرون از باشگاه سر و صدا به راه افتاد که من فقط جام اتحادیه را بردم، فینال جام حذفی را باختم و سوم شدم. خب، این یعنی درک نکردن واقعیت. تیم‌های دیگر ترکیب خیلی بهتری داشتند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *