بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نگاهی به هفته ۲۹ لیگ برتر ایران/ کار راحت استقلال در تهران در شب سخت پرسپولیس در قزوین

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۹

کامبک پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان معادلات صدر جدول را تغییر داد و اکنون آنها هستند که اختیار عمل را در دست دارند. شکست سه بر صفر سرخپوشان در نیمه اول شاید این باور را به وجود آورده بود که استقلال با تساوی در قائمشهر هم می‌تواند زودتر از موعد جشن قهرمانی‌اش را برپا کند اما چهار گل در نیمه دوم ورق را به سود شاگردان اوسمار ویرا برگرداند.

حالا پرسپولیس با ۶۲ امتیاز و یک امتیاز بیشتر از استقلال در صدر جدول ایستاده و اگر در دو بازی پایانی لیگ به برتری برسد فارغ از هر نتیجه‌ای که رقیب سنتی‌اش بگیرد، قهرمان خواهد شد اما این کار آسانی نخواهد بود. پرسپولیس در هفته بیست‌ونهم مصافی سختی با تیمِ خوب شمس آذر دارد، تیمی که در این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده و در اولین سال حضور در لیگ برتر یقه مدعیان را گرفته است. حریف هفته پایانی پرسپولیس هم مس رفسنجان خواهد بود که با حضور محرم نویدکیا متحول شده است.

در سمت مقابل، استقلال دو بازی در تهران خواهد داشت. حریف اول آبی‌پوشان گل‌گهر است که نه نگران سقوط است و نه دغدغه قهرمانی دارد. آبی‌پوشان در هفته پایانی در ورزشگاهی که نام آن اعلام شده اما هنوز  قطعی نشده برابر پیکان به میدان خواهد رفت. شاید روی کاغذ بازی‌های استقلال راحت‌تر به نظر برسد، اما شاگردان نکونام برخلاف هفته پیش دست بالا را ندارند. با این حال در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و رقابت قهرمانی فعلاً و احتمالاً تا شنبه هفته آینده  ادامه دارد.

در پایین جدول هم فعلاً فولاد از منطقه خطر فرار کرده اما همچنان شرایط نامناسبی دارد. صنعت نفت آبادان و استقلال دیگر گزینه‌های جدی سقوط هستند و پیکان و نساجی نیز باید برای فرار از منطقه خطر تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: تفاوت جالب پرسپولیس نسبت به استقلال/ صدرنشین جدید لیگ، هم بیشتر باخته هم بیشتر گل خورده

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *