بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی؛ بو اسونسون هدایت اونیون برلین را بر عهده گرفت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۱

طرفداری | اونیون برلین هر چند سال گذشته پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی خوبی را پشت سر گذاشت اما خلاف انتظارات به هیچ عنوان نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند که این باعث برکناری اورس فیشر شد.

پس از اورس فیشر نیز نناد بیلیکا هدایت برلینی‌ها را بر عهده گرفت اما او نیز در اواخر فصل و پس از شکست 4-3 مقابل بوخوم از سمت خود برکنار شد تا مارکو گروته سرمربی تیم زیر 19 ساله‌های اونیون هدایت تیم اصلی را بر عهده بگیرد و در نهایت نیز توانستند در یک بازی دراماتیک در دقایق آخر مقابل فرایبورگ به پیروزی 2-1 برسند و از مهلکه سقوط به دسته پایین‌تر گریختند.

حال با اعلام رسمی اونیون برلین؛ بو اسونسون سرمربی 44 ساله دانمارکی هدایت این تیم را برای فصل آینده بر عهده خواهد داشت. اسونسون پس از پشت سر گذاشتن یک دوره موفق در ماینتس، فصل گذشته به دلیل کسب نتایج از سمت خود استعفا کرد.

با این حال طی مدت حضورش روی نیمکت صفر پنج‌ها، توانایی‌های خود را به خوبی نشان داد. در نهایت نیز مدیران اونیون برلین او را به خاطر شخصیت و ویژگی‌هایش، گزینه ایده‌آلی برای به دست گرفتن هدایت این تیم تشخیص دادند. حال باید دید آیا برلینی‌ها فصل آینده با اسونسون دوباره می‌توانند به شگفتی‌سازی خود ادامه دهند یا خیر.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *