بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوب برای هواداران رومن رینز؛ بازگشت رئیس قبیله نزدیک است/ اخبارWWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۸:۰۹

رومن رینز به دنبال از دست دادن کمربند آندیسپیوتد پس از شکست برابر کودی رودز در مین ایونت شب دوم رسلمنیا 40 دیگر در تلویزیون WWE دیده نشد. سولو سیکوا از زمان شروع غیبت او هدایت بلادلاین را به دست گرفته و تغییراتی اساسی را در این گروه به وجود آورده است. سولو سیکوا ابتدا دست به اخراج جیمی اوسو زد و سپس جای برادر بزرگتر خود را با تاما تونگا و تانگا لوا پر کرد. درحالیکه پال هیمن از این وضعیت خشنود نیست، سولو سیکوا مدعی است که رومن رینز در دوران غیبت‌اش مسئولیت بلادلاین را به او سپرده است.

طرفداری | رئیس قبیله طبق شواهد در صحنه فیلم‌برداری یک پروژه سینمایی کمدی_اکشن با نام Good Fortune حاضر شده بود. اکنون Xero News از اتمام فیلم‌برداری این پروژه سینمایی در هفته آینده خبر می‌دهد و بنابراین ممکن است زودتر از آنچه در ابتدا تصور می‌شد، شاهد بازگشت رومن رینز به تلویزیون WWE باشیم. از آنجایی که پیشتر صحبت از بازگشت رومن رینز در سامراسلم بود، بازگشت زودتر رئیس قبیله به صحنه رقابت برای هوادارن او اتفاقی غیرمنتظره خواهد بود.

پال هیمن نام رومن رینز را از درفت 2024 کنار گذاشت و بنابراین احتمال حضور او در هر دو برند WWE پس از بازگشت‌اش فراهم خواهد بود. به علاوه، تصویر او نیز از روی بنر اسمکدان حذف شده است. پیش از رسلمنیا 40، رینز با صراحت اعلام کرد که اگر نفر اول نباشد، جایی در WWE نخواهد داشت. اگر گزارش‌های جدید به حقیقت بپیوندند باید دید که برنامه رئیس قبیله برای بازگشت بزرگ خود چه خواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *