بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خشم علی پروین از بی‌احترامی به پیشکسوتان؛ این آقا چه‌کاره است که در مورد فوتبال حرف می‌زند؟/ همه سر کاریم!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۸:۰۱

بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس از طریق سازمان خصوصی‌سازی از اوایل دهه ۹۰ شمسی جدی‌تر مطرح شد و بالاخره چند ماه قبل به سرانجام رسید.

علی پروین اسطوره پرسپولیس در مقطعی به شدت از روند کار ناراحت بود. علی‌آقا پنجم خرداد سال ۹۴ در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی ضمن انتقاد از فرایند مذکور گفت: آقای پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی است و اصلا توقع نداشتم در مورد پیشکسوتان پرسپولیس این‌طور حرف بزند. یعنی چی که ایشان می‌گوید پیشکسوت تعریف خاصی ندارد؟ تمام افتخارات این فوتبال مال همین پیشکسوتان است. اصلا فوتبال ایران هرچه افتخار دارد متعلق به پرسپولیس، استقلال و تیم ملی است. ایشان چه کاره است که در مورد فوتبال حرف می‌زند؟ آقا جان شما یک مزایده ساده را هم نتوانستید برای استقلال و پرسپولیس برگزار کنید اما پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس ۵۰ سال است که این دو تیم را اداره می‌کنند. فوتبال مال ماست.

علی پروین ادامه داد: ای کاش حداقل حرمت موی سفید بازیکنان قدیمی حفظ می‌شد. یکی نیست از این آقا بپرسد شما کی فوتبال را دست فوتبالی‌ها دادید که نتوانستند آن را اداره کنند؟ به خدا در کوچه و خیابان مردم ما را ول نمی‌کنند و مرتب می‌گویند چرا تکلیف پرسپولیس روشن نمی‌شود؟ با این وضعیت ۵۰۰ مزایده هم بگذارند مشکل پرسپولیس حل نمی‌شود. اصلا قرار نیست این اتفاق بیفتد و همه ما سرکاریم.

عصبانیت علی پروین از پوری حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *