بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژیرونا 7-0 گرانادا؛ آتش‌بازی شاگردان میشل در ایستگاه پایانی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۳:۱۷

طرفداری | در هفته 38 و پایانی لالیگا دو تیم ژیرونا و گرانادا مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان این ژیرونا بود که با درخشش آرتم دووبیک موفق به پیروزی 7-0 برابر گرانادا شد.

تیم شایسته میشل که به شگفتی‌سازان این فصل لالیگا معروف بودند درنهایت فصل را با جایگاه سومی لالیگا و یک برد درخشان به پایان رساندند. آنها که پیش از این صعودشان به لیگ قهرمانان اروپا را هم تضمین کرده بودند در هفته سی‌وهشتم لالیگا به مصاف گرانادا رفتند و در یک بازی کاملا برتر موفق به شکست گرانادا با برد 7-0 شدند. در این بازی آرتم دووبیک ستاره ژیرونا بود و روی 4 گل این تیم (3 گل و 1 پاس گل) تاثیر مستقیم داشت و در پایان هم بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

دووبیک در دقایق 44 (پنالتی)، 75 و 90 (پنالتی) در این بازی هت‌تریک کرد و یک پاس گل هم به كریستین استوانی داد. دیگر گل‌های ژیرونا در مقابل گرانادا را ویکتور ساگانکف در دقایق 33 و 54، اریک گارسیا دقیقه 30 و كریستین استوانی در دقیقه 78 به ثمر رساندند. ضمن اینکه از دقیقه 61 بازی هم فاکوندا پلیستری از گرانادا با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. ژیرونا با این پیروزی 81 امتیازی شد تا فصل را با رتبه سومی به پایان برساند.

ضمن اینکه آرتم دووبیک هم با هت‌تریک مقابل گرانادا با 24 گل فعلا در جایگاه آقای گلی لالیگا و بالاتر از الکساندر سورلوت (23 گل) از ویارئال که هفته گذشته موفق به ثبت پوکر مقابل رئال مادرید شده بود قرار گرفته است.

آرتم دووبیک بهترین بازیکن زمین
رنگ قرمز آمار تیم ژیروناست
جایگاه سومی ژیرونا در پایان فصل 24-2023

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *