بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیگو سیمئونه: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و بهترین تیم دنیا هم باقی می‌ماند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۲:۰۵

طرفداری | رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دو تیم همشهری هستند که سابقۀ رقابتی دیرینه‌ای در لالیگا و تورنمنت‌های اروپایی دارند.

در این فصل، روخی‌بلانکوس با پیروزی در کوپا دل ری و لالیگا بر رئال مادرید غلبه کرد، اما دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید به خوبی از خطری که لوس بلانکوس برای آن‌ها ایجاد می‌کند و روند رو به رشد آن‌ها آگاه است. دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در نشست خبری خود پیش از بازی مقابل رئال سوسیداد در مورد رقیب همشهری‌اش، رئال مادرید صحبت کرده است.

سیمئونه به برتری رئال مادرید اذعان می‌کند

دو مدعی اصلی قهرمانی لالیگا به طور سنتی بارسلونا و رئال مادرید بوده‌اند، در حالی که اتلتیکو مادرید گاه به گاه در برخی فصل‌ها آن‌ها را به چالش کشیده است. اما روخی بلانکوس با حضور مداوم در لیگ قهرمانان اروپا، خود را در رقابت‌های اروپایی هم تثبیت کرده است. سیمئونه قاطعانه می‌گوید که رئال مادرید رقیب اصلی اتلتیکو در سال‌های آینده خواهد بود. او در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

شما فقط زمانی می‌توانید قهرمان شوید که رئال مادرید را شکست دهید که بهترین تیم دنیاست و بهترین تیم دنیا هم باقی می‌ماند؛ چراکه آنها حالا اسکلت تیمی خود را جوان کرده‌اند و روند رو به رشدی را در پیش گرفته‌اند. این کار سختی خواهد بود، اما مطمئناً می‌خواهیم قهرمان شویم، چون قبلاً این کار را انجام داده‌ایم.

رئال مادرید با کسب پانزدهمین عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ در این فصل، فرصتی طلایی برای تاریخ‌سازی دارد. علاوه بر این، انتظار می‌رود در تابستان امسال با پیوستن اندریک و کیلیان ام باپه به تیم، آنها از قبل هم قویتر شوند. بنابراین، نگرانی‌های سیمئونه در مورد رقابت با رئال مادرید در آیندۀ نزدیک بی‌اساس نیست.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *