بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوتار ماتئوس: بارسلونا با هانسی فلیک دوباره می‌تواند جادوی گواردیولا را احیا کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱:۰۱

طرفداری | بارسلونا رسما با ژاوی، سرمربی خود پس از دو سال و نیم حضور در این باشگاه، قطع همکاری کرد.

هنوز بیانیه رسمی از سوی باشگاه در این خصوص منتشر نشده، اما منابع موثق از توافق نهایی بارسلونا با هانسی فلیک برای هدایت تیم در فصل آینده خبر می‌دهند. هانسی فلیک به سومین سرمربی تاریخ بلوگرانا تبدیل خواهد شد و لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان به حضور فلیک در این تیم اسپانیایی، خوش‌بین است. ماتئوس در گفتگو با نشریه بیلد از این انتصاب استقبال کرده و آن را گامی مثبت در جهت احیای بارسلونا می‌داند.

سبک بازی هانسی کاملاً به بارسلونا می‌آید.

ماتئوس افزود که بارسلونا با انتصاب فلیک که به ترویج سبک بازی گسترده و هجومی عادت دارد می‌تواند روزهای پرشکوه خود را دوباره احیا کند.

با پپ گواردیولا بارسلونا تماشایی بود و فوتبال عالی بازی می‌کرد. آنها می‌توانند با هانسی آن جادو را دوباره به دست آورند و احیا کنند. او می‌خواهد تیم‌هایش به روشی هجومی و جذاب بازی کنند.

دوران فلیک در بایرن مونیخ بسیار پرافتخار بود، چراکه او نه تنها فوتبال هجومی بازی می‌کرد، بلکه جام‌های متعددی نیز کسب کرد. بنابراین هواداران بارسلونا حق دارند به گفته‌های ماتئوس خوش‌بین باشند. علاوه بر این، اسطورۀ 63 ساله ژرمن‌ها گفت که پیوستن مجدد به هم‌تیمی‌های سابقش همچون ایلکای گوندوعان، روبرت لواندوفسکی و مارک آندره تراشتگن یک مزیت بزرگ خواهد بود.

حضور تراشتگن، ایلکای گوندوعان و روبرت لواندوفسکی در تیم، از همان ابتدا سه بازیکن مرجع برای هانسی به حساب می‌آیند و این موضوع می‌تواند امتیاز بزرگی برای او باشد.

انتظار می‌رود اعلام رسمی انتصابِ فلیک پس از آخرین بازی بارسلونا در این فصل انجام شود. ارائه رسمی او ممکن است هفته آینده انجام شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *