بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسخ ستاره پرسپولیس به شایعه حضور در تراکتور/ دوست ندارم صحبتی انجام بدهم که هواداران ناراحت شود

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۳:۵۷

مهدی ترابی بعد از پیروزی ۴ بر ۳ پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، گفت:  به همه کسانی که به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند تبریک می‌گویم و خداراشکر ناامید به خانه‌هایشان برنگشتند. فکر نمی‌کردیم بازی اینقدر برای ما سخت شود ولی خیلی خوب به بازی برگشتیم و خداراشکر که دل همه هواداران را شاد کردیم.

«بعد از شکست پرسپولیس در نیمه نخست بعضی هواداران علیه بازیکنان شعار دادند و روی سکوها درگیری ایجاد شد.» وی در پاسخ به این جمله خبرنگار عنوان کرد: شاید در دقایق کوتاهی این شعارها اتفاق افتاد ولی من این جمله را به هوادار می‌گویم که ناامید نشویم. سال بعد شاید دوباره در چنین شرایطی قرار بگیرند اما ناامید نشوند. امیدوارم هیچ وقت ناامید نشوند چون اینجا پرسپولیس است و هر اتفاقی از این پرسپولیس بر می‌آید.

بازیکن پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت تمدید قراردادش با سرخپوشان و نگرانی هواداران از بابت خروج وی و دانیال اسماعیلی‌فر از تیم تهرانی در پایان فصل تصریح کرد: ان‌شاءالله این بازی‌ها تمام شود. فعلاً از بازی‌ها لذت می‌بریم. دو بازی دیگر در پیش داریم و امیدوارم با قهرمانی تمام شود.

ترابی راجع‌به  اینکه دیگر سرنوشت قهرمانی در دست پرسپولیس است، تصریح کرد: دیگر روند چرخید و همه چیز به خودمان بستگی دارد. باید تمرکز بهتری داشته باشیم. ۲ بازی باقی مانده نسبت به این بازی فوق العاده سخت‌تر است. قطعاً کادر و بچه‌ها اهمیت این بازی را می‌دانند؛ همه ما تلاش می‌کنیم تا سربلند از زمین خارج شویم.

وی درباره شایعه نارضایتی‌اش بابت میزان دریافتی از پرسپولیس و احتمال خروجش از جمع سرخپوشان و مذاکره با تراکتور و یک تیم صنعتی، گفت: هنوز هیچ صحبتی انجام نشده و اتفاقی نیفتاده است. امیدوارم باشگاه چاره خوبی بیندیشد. من با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام. نمی‌دانیم مدیران سال آینده چگونه می‌خواهند تیم را ببندند.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه منظورش از چاره‌اندیشی توسط باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد: بچه‌ها از سال گذشته طلب دارند. امروز برد خوبی آوردیم و همه بابت برد شاد هستند. دوست ندارم صحبتی انجام بدهم که هواداران ناراحت شود. ۲ مسابقه دیگر داریم و امیدوارم از بچه‌ها حمایت کنند تا قهرمان شویم.

بیشتر بخوانید: کامبک تاریخی پرسپولیس به صدر؛ شگفتی بزرگ مقابل استقلال/ تیم اوسمار ساز قهرمانی را در آزادی کوک کرد

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *