بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ونسان کمپانی، ژابی آلونسوی مکس ابرل برای بایرن مونیخ!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۴۱

طرفداری | پس از جست‌وجوهای ناموفق بایرن مونیخ و شکست خوردن مذاکرات با توماس توخل، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره بازگشت احتمالی هانسی فلیک به این باشگاه انجام شدند اما در یک تصمیم غیر منتظره، اکنون ونسان کمپانی در آستانه به دست گرفتن هدایت باواریایی‌ها قرار دارد.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ مکس ابرل اعتقاد دارد ونسان کمپانی پتانسیل بسیار زیادی به عنوان سرمربی دارد و او می‌تواند ژابی آلونسوی بعدی باشد. نظر ابرل در داخل بایرن مونیخ نسبت به دیگر نظرات غالب بوده است.

برای مثال دیگر تصمیم‌گیرندگان بایرن مانند اولی هونس موافق بازگشت هانسی فلیک به باشگاه بوده‌اند اما ابرل مانع از آن شد و خطاب به باقی مدیران درباره بازگشت فلیک، گفت: «نه؛ به من اعتماد کنید، من چیزی در کمپانی می‌بینم». در نهایت ابرل با اصرار روی نظر خود توانست حرف خود را بر کرسی بنشاند. ونسان کمپانی گزینه‌ای مناسب برای بایرن مونیخ

نشریه بیلد قبل‌تر گزارش داده بود مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن مونیخ از طرفداران ونسان کمپانی هستند. فلسفه او بر اساس تسلط، مالکیت توپ و بازی‌سازی از دفاع، از نظر آن‌ها بسیار مناسب بایرن است.

کمپانی همچنین به ویژگی‌های خوبش در برقراری ارتباط شناخته می‌شود و به بازیکنان جوان نیز فرصت بازی می‌دهد، همان چیزی که این دو مدیر امیدوارند در بایرن ببینند. به‌طور کلی، کمپانی رابطۀ خوبی با بازیکنانش دارد که این عامل بسیار مهمی در رختکن به شمار می‌رود. بایرن مشتاق است چهره‌ای جوان و شاداب که پتانسل زیادی برای پیشرفت دارد، روی نیمکتش داشته باشد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *