بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هدایای زمستانی پرسپولیس و استقلال، تابستان ایران را هم می‌بینند!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۱

پرسپولیس و استقلال در نقل و انتقالات زمستانی دو ستاره تیم ملی ازبکستان را به خدمت گرفتند و هر دو بازیکن جزو بهترین‌های نیم فصل دوم لیگ برتر بودند. جلال الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان خط حمله استقلال را متحول کرد و نقش بسیار پررنگی در نتایج خوب تیم نکونام در هفته‌های اخیر داشته است. همچنین اوستون اورونوف هم دیگر ستاره ای بود که خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا افتاد و نمایش‌های خیره کننده او نگاه‌ها را به سوی خودش خیره کرد.

تکنیک بی‌نظیر اورونوف و تاثیرگذاری‌اش روی بازی‌های پرسپولیس باعث شد تا او ستاره بی چون و چرای سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم باشد. این دو ستاره ازبک خیلی زود به بازیکنان محبوبی در بین هواداران پرسپولیس و استقلال تبدیل شدند و حالا که لیگ به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال نگران جدایی این دو ستاره هستند. پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد هم ماشاریپوف و هم اورونوف برای فصل آینده با تیم‌های خود قرارداد دارند و هیچ بند فسخی هم برای جدایی آن‌ها وجود ندارد.

به این ترتیب این دو بازیکن فصل آینده هم در فوتبال ایران حضور خواهند داشت مگر اینکه به صورت توافقی و با رضایت باشگاه خود اقدام به جدایی کنند. این دو ستاره که از آن‌ها به عنوان هدیه‌های زمستانی پرسپولیس و استقلال یاد می‌شود، اگر حقوق خود را به موقع دریافت کنند و از این بابت خیالشان راحت باشد، مشکلی حتی برای تمدید بلند مدت قرارداد با تیم‌های خود ندارند و پرسپولیس و استقلال می‌توانند برای سال‌های بعد هم از حضور این دو بازیکن باکیفیت بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: استقلال و پرسپولیس را «آسیایی» ببندید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *