بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایران – بلاروس یا ایران – روسیه؛ حق انتخابی وجود ندارد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۷

تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در بازی‌های مقدماتی جام جهانی در استادیوم آزادی میزبان روسیه بود. مسابقه ای که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. بعد از پایان این بازی دوستانه انتقاد برخی از بازیکنان روسیه از کمبود امکانات در استادیوم آزادی و سرعت پایین اینترنت در ایران حاشیه‌هایی به وجود آورد.

روسیه یکی از تیم‌های خوب منطقه به حساب می‌آید و برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برای تیم ملی و فوتبال ایران بی‌فایده نخواهد بود اما باید بررسی کرد و به این نتیجه رسید آیا بازی با تیم ملی روسیه و بلاروس در این برهه از زمان به سود تیم ملی خواهد بود یا نه؟

تیم ملی بعد از مصاف با هنگ کنگ و ازبکستان می‌بایست خود را برای دور نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده کند. پیش از تدارک این دو بازی دوستانه اول باید این پرسش را مطرح کرد آیا مصاف با روسیه و بلاروس شبیه‌سازی با رقبای بعدی تیم ملی هست یا نه؟

فدراسیون فوتبال باید با مذاکرات جدی با همه کشورهای عضو فیفا برای تیم ملی حق انتخاب ایجاد کند نه اینکه تیم ملی برای برگزاری بازی دوستانه هیچ حق انتخابی نداشته باشد. اینطوری حتی برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم‌های خوب هم برای تیم ملی بی‌ثمر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: احتمال دیدار دوستانه ایران و تیم مطرح اروپایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *