بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست کاپیتان منچستریونایتد از هواداران: مقابل منچسترسیتی حامی ما باشید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۳

طرفداری | شنبه در استادیوم ومبلی مسابقه ای برگزار خواهد شد که نتیجه آن می تواند آینده کوتاه مدت باشگاه منچستریونایتد را تغییر دهد. شیاطین سرخ قرار است در فینال جام حذفی انگلیس مقابل منچسترسیتی، قهرمان 4 دوره اخیر لیگ برتر انگلیس و مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی به میدان بروند. 

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد نامه احساسی خودش برای هواداران تیمش را در Players’ Tribune منتشر کرد. برونو در این نامه از هواداران تیمش خواست تا آنها را یک بار دیگر حمایت کنند. 

حمایت تماشاگران از ما در بازی های خارج از خانه فوق العاده بوده است. شما دیدید در سلهرست پارک چه اتفاق افتاد. زمانی که ما بازی را 0-4 باختیم و هواداران همچنان در تمام طول بازی به شکل ایستاده از ما حمایت کردند. من در آن بازی مصدوم بودند و مجبور شدم از خانه آن را تماشا کنم، اتفاقی که واقعا داشت مرا روانی می کرد. می توانستم شعار هواداران را بشنوم، همان موقع آرزو کردم که ای کاش می توانستم در زمین باشم تا پاسخ تشویق آنها را بدهم.

طی همه این بدبختی ها که با هم گذرانیم، با وجود مصدومیت ها و شکست ها، هواداران هیچ وقت کمتر از جان برای تیم مایه نگذاشتند. خطاب به همه هواداران منچستریونایتد در سراسر جهان می گویم. می دانم که این فصل آسان نبوده، می دانم که استانداردهای ما این نیست. اما ما در راه ومبلی هستیم. یک بار دیگر از ما حمایت کنید.

کاپیتان شما، برونو

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *