بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای داغ؛ هانسی فلیک با قراردادی تا ۲۰۲۶ سرمربی بارسلونا می‌شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۳

طرفداری | هانسی فلیک با قراردادی دو ساله سرمربی بارسلونا می‌شود.

پس از بمب خبری رسانه‌های کاتالان و منابع نزدیک به نیوکمپ، حال مارکا مدعی شده انتقال هانسی فلیک به بارسلونا قطعی است. سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان برای امضای قراردادی تا سال ۲۰۲۶ با بارسا به توافق نهایی رسیده و آماده به دست گرفتن سکان هدایت آبی‌واناری‌ها است. فلیک منتظر توافق بارسلونا و ژاوی برای جدایی است تا کار خود را در بلوگرانا آغاز کند‌ جزئیاتی از قرارداد بارسلونا با هانسی فلیک

پس از اینکه مشخص شد دکو و هانسی فلیک گفتگوی تلفنی بسیار خوبی داشته اند، مسیر سرمربی آلمانی به عنوان جانشین احتمالی ژاوی به شدت هموار شد. در باشگاه معتقدند که دیگر اعتماد کردن به ژاوی کار درستی نیست و تغییر جهت را با یک مربی باتجربه ضروری می دانند، کسی که قادر به گرفتن بهترین عملکرد از تیم فعلی باشد، تیمی که رقابت می کند و در عین حال نتیجه گرفتن بلد باشد، یعنی اگر در یک مسابقه نتواند برنده شود، حداقل یک امتیاز کسب کند. فابریتزیو رومانو چه می‌گوید؟

طبق گزارش فابریتزیو رومانو، هانسی فلیک آماده و مشتاق هدایت بارسلونا است. فلیک از مدت‌ها پیش، قبل از آنکه بارسلونا و ژاوی تصمیم به همکاری مجدد بگیرند، شیفته نشستن رو نیمکت آبی‌واناری‌ها بوده‌است‌. توافق مالی برای فلیک، کوچک‌ترین مسئله‌است و او شرایط اقتصادی بارسا را درک می‌کند. سرمربی آلمانی اکنون منتظر توافق لاپورتا با ژاوی برای جدایی‌ است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *