بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بسکتبال NBA | پاسخ محکم براون به آنهایی که نادیده‎‌اش گرفتند!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۱

طرفداری | بامداد جمعه به وقت تهران، یک بازی در جریان پلی آف NBA برگزار شد. در جریان بازی دوم فینال کنفرانس شرق، تیم های بوستون سلتیکس و ایندیانا پیسرز مقابل هم قرار گرفتند و این بار بوستون بسیار آسان تر از بازی اول، حریفش را شکست داد. 

بوستون سلتیکس 126-110 ایندیانا پیسرز (0-2 به سود سلتیکس)

جیلن براون را در هیچ یک از سه تیم منتخب NBA قرار ندادند؟ اشکالی ندارد، او در مهم ترین جای ممکن در حال اثبات کردن توانایی های خودش است. براون دو شب قبل، بازی اول را با سه امتیازی کلاچ خودش به اورتایم فرستاد تا تیمش را نجات داده باشد. در بازی دوم اما نیازی به این کار نبود چون درخشش او و سایر هم تیمی هایش در بوستون سلتیکس، کار پیسرز را به سادگی تمام کرد. او در جریان ران 0-20 سلتیکس که اختلاف کوارتر اول را به برتری تبدیل کرد، 10 امتیاز ثبت کرد (در مجموع 40 امتیاز) و پس از آن بوستون دیگر به پیسرز اجازه خودنمایی نداد.

رسمی؛ رونمایی از تیم‎‌های منتخب NBA در فصل 24-2023

جیسن تیتم و درک وایت هر کدام 23 امتیاز کسب کردند و در سمت مقابل هم پاسکال سیاکام 28 امتیاز گرفت. خبر بد واقعی برای پیسرز، مصدومیت تایریس هلیبرتن در کوارتر سوم بود که دیگر به او اجازه بازگشت به زمین را نداد. مصدومیت هلیبرتن از ناحیه همسترینگ است، همان مصدومیتی که در ماه ژانویه، او را از حضور در 10 مسابقه محروم کرد. دو بازی بعدی در ایندیانا برگزار خواهد شد، جایی که یا پیسرز به سری برمی گردد و یا سلتیکس کار را تمام می کند. 

  • در قرن جدید تنها دووین وید و لبران جیمز بیشتر از جیلن براون در فینال کنفرانس شرق امتیاز کسب کرده اند. در مجموع هم فقط لبران جیمز و مایکل جردن بیشتر از او بازی 40 امتیازی در فینال کنفرانس شرق ثبت کرده اند. 
  • جیسن تیتم، جیلن براون، رجی میلر و لبران جیمز تنها بازیکنان تاریخ فینال کنفرانس شرق هستند که مانند تیتم و براون 650+ امتیاز و 50+ سه امتیازی دارند. 
آمار و ارقام بازی دوم سلتیکس و پیسرز

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *