بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

موضع واضح رئال مادرید؛ کیلیان ام باپه جایی در المپیک پاریس ندارد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۰:۵۷

طرفداری | میانجی‌گری رئیس جمهور فرانسه هم تغییری در تصمیم رئال مادرید به وجود نیاورده است.

به گزارش اکیپ، در حاشیۀ مراسمی که به مناسبت فعالیت‌های بنیاد ام باپه در روز پنجشنبه برگزار شد، کیلیان ام باپه بار دیگر تمایلش را برای حضور در بازی‌های المپیک تابستانی امسال ابراز داشت، اما در عین حال اذعان کرد که تصمیم نهایی تنها بر عهدۀ او نیست.

رئال مادرید مخالف حضور ام باپه در المپیک پاریس

در حالی که حضور احتمالی کیلیان ام باپه در بازی‌های المپیک پاریس (۲۶ ژوئیه تا ۱۱ آگوست) همچنان بحث‌برانگیز است و حتی امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه را به طور مستقیم به دخالت در این موضوع و متقاعد کردن فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید واداشته است، اما تغییری در سیاست‌های باشگاه اسپانیایی در خصوص ستاره فرانسوی به وجود نیامده است.

باشگاه رئال مادرید که مدت‌ها منتظر حضور کیلیان ام باپه در برنابئوست، صراحتاً اعلام کرده که قصد ندارد بازیکنان خارجی خود را برای حضور در المپیک در اختیار تیم‌های ملی قرار دهد. البته در مورد بازیکنان اسپانیایی، باشگاه رئال مادرید طبق قوانین فدراسیون این کشور هیچ اختیاری ندارد و نمی‌تواند مانع از حضور آنها در المپیک 2024 شود. با این حال ام باپه خودش دوست دارد که در المپیک پاریس حضور داشته باشد.

امباپه در مراسمی که به مناسبت فعالیت‌های انجمن خود IBKM در فیلارمونیک پاریس برگزار شد، بار دیگر تمایل خود را برای حضور در تیم تحت نظر تیری آنری تأیید کرد، اما در عین حال گفت:

فکر می‌کنم باید منتظر بمانیم. دیگر نیازی نیست که دوباره از قصد و نیت خودم برای حضور در المپیک بگویم. همه می‌دانند. فکر می‌کنم باید بگذاریم ببینیم که چه اتفاقی درنهایت رخ می‌دهد. هر تصمیمی که گرفته شود، خوشحال خواهم بود. اما بازی‌های المپیک، به خصوص در پاریس خاص است. اما خب نمی‌دانم که چه اتفاقی قرار است بیفتد، چون این موضوع فقط به من بستگی ندارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *