بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

منچستریونایتد آماده تصمیم‌گیری؛ لیست جانشین‌های تن هاخ مشخص شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۰:۱۷

طرفداری | گروه اینئوس هفته آینده باید در مورد وضعیت نیمکت منچستریونایتد شفاف‌سازی کند. 

به گزارش تایمز؛ منچستریونایتد یک لیست چهار نفره را به عنوان گزینه‌های جانشینی اریک تن هاخ تعیین کرده است. مائوریسیو پوچیتنو، توماس توخل، توماس فرانک و کیران مک کنا، نام‌های انتخابی مدیران یونایتد هستند. شیاطین سرخ اصرار دارند آینده سرمربی هلندی را مشخص نکرده‌اند و نتیجه دیدار فینال شنبه مقابل منچسترسیتی، تاثیری در این موضوع ندارند. با این حال، با توجه به تلاش چلسی برای انتخاب جانشین پوچتینو، منچستریونایتد برای رقابت احتمالی با این باشگاه، باید هر چه سریع‌تر اخراج یا ماندگاری تن هاخ را شفاف‌سازی کند. مائوریسیو پوچتینو در اولدترافورد تحسین می‌شود. سرمربی آرژانتینی به دلیل کار با جوانان و ایجاد سبک بازی منسجم، گزینه‌ای جذاب محسوب می‌شود. 

توماس توخل که با هدایت چلسی لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد، در این باشگاه و بایرن مونیخ مشکلاتی با مالکان داشته است. با این حال، از نگاه سر جیم رتکلیف، در ساختار جدید منچستریونایتد مشکلی پیرامون اختلاف سرمربی و مدیران وجود نخواهد داشت. کیران مک کنا، دستیار سابق سولسشر و مورینیو در کنار توماس فرانک دیگر شانس‌های تصاحب نیمکت یونایتد هستند. وضعیت گراهام پاتر و گرت ساوتگیت نیز در گذشته بررسی شده است.  پرونده دوران اریک تن هاخ در حال ارزیابی 

راب داوسن، خبرنگار نزدیک به منچستریونایتد در ESPN، لیست منتشر شده توسط تایمز را تایید می‌کند. او در گزارش تکمیلی نوشته است که رهبران گروه اینئوس مذاکرات غیررسمی را با هر چهار کاندید ترتیب داده‌اند. به گفته یک منبع آگاه، کیران مک کنا از ایده بازگشت به منچستریونایتد هیجان‌زده خواهد بود. با وجود علاقه چلسی و برایتون، اولدترافورد گزینه اول مک کنا خواهد بود. این منبع در ادامه از تمایل اریک تن هاخ برای ادامه همکاری با شیاطین سرخ گفته است. سرمربی هلندی فرصت انتقال به بایرن مونیخ را به خاطر یونایتد رد کرد. با این حال، سر جیم رتکلیف همواره از حمایت عمومی از تن هاخ خودداری می‌کند. گزارش‌های تکمیلی نشان می‌دهد منچستریونایتد در مورد اریک تن هاخ تنها به فصل جاری نگاه نمی‌کند. آن‌ها پیشرفت باشگاه طی دو سال اخیر را مدنظر قرار می‌دهند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *