بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نساجی – استقلال؛ گام بلند به سوی قهرمانی یا دژاوو در قائمشهر؟ / پیش بازی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۳:۱۷

طرفداری | استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر میهمان نساجی مازندران و شاگردان ساکت الهامی خواهد بود. اطلاعات بازی نساجی و استقلال هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران بازی: نساجی – مازندران تاریخ و ساعت برگزاری: جمعه ۴ خرداد ۱۴۰3؛ ساعت ۱۹:۴۵ ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: یعقوب سخندان، علی احمدی و میثم حیدری / ناظر: محمود رفیعی پیش بازی نساجی مقابل استقلال

نساجی که تحت هدایت ساکت الهامی متحول شده و طی ۵ هفته اخیر ۱۰ امتیاز کسب کرده است، از استقلال صدرنشین میزبانی خواهد کرد. آن‌ها هفته پیش موفق شدند استقلال خوزستان را با نتیجه ۴-۱ شکست دهند اما کماکان یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود.

شاگردان جواد نکونام که در حال حاضر با ۶۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، برای حفظ جایگاه خود و فاصله یک امتیازی با پرسپولیس، به کسب امتیازات کامل بازی نیاز مبرم دارند. استقلال که فرم خوب خود را در هفته‌های پایانی هم حفظ کرده‌، به پیروزی مقابل نساجی است تا ضمن برداشتن گام بلندی به سوی قهرمانی، خاطره تلخ فصل گذشته را فراموش کند. شاگردان ساپینتو در هفته ۲۱ فصل گذشته مقابل نساجی در مازندران متوقف شدند تا از کورس قهرمانی با پرسپولیس و سپاهان، فاصله بگیرند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *