بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

احتمال بازگشت وین رونی به عرصه مربیگری با نشستن روی نیمکت پلیموث آرگیل

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۳:۱۳

وین رونی، کاپیتان سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، ممکن است به زودی به دنیای مربیگری بازگردد. این مربی ۳۸ ساله به تازگی به عنوان کارشناس شبکه BBC برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ انتخاب شده است، اما او هرگز علاقه خود به بازگشت به دنیای مربیگری را پنهان نکرده است.

طرفداری | به گزارش تلگراف، به تازگی با رونی برای مصاحبه در خصوص هدایت تیم پلیموث آرگیل در لیگ چمپیونشیپ انگلیس تماس گرفته شده است. رونی که در ژانویه پس از متحمل شدن ۹ شکست در ۱۵ بازی از هدایت بیرمنگام سیتی برکنار شد، مشتاق است تا به دنیای مربیگری بازگردد و وجهه خود را به عنوان یک مربی احیا کند.

باشگاه پلیموث به دنبال برکناری ایان فاستر، سرمربی پیشین خود، به دنبال یک سرمربی جدید است و به نظر می‌رسد تمایل آن‌ها به جذب رونی با حمایت نیل دوسنیپ، مدیرفنی باشگاه، همراه است. رونی در دوران کودکی در آکادمی اورتون حضور داشت؛ زمانی که دوسنیپ مسئولیت آن را برعهده داشت. گفته می‌شود این دو همچنان رابطه نزدیکی با هم دارند.

پلیموث پیش از این در این هفته با پل هکینگ‌باتم، سرمربی پیشین شفیلد یونایتد، مصاحبه کرده است و رونی جدیدترین گزینه‌ای است که با او تماس گرفته شده. آرگیل فصل گذشته با کسب رتبه بیست و یکم در چمپیونشیپ، تنها با یک امتیاز بالاتر از منطقه سقوط، کار خود را به پایان رساند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *