بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مورایس: دوران مسعود شجاعی در لالیگا؟ فقط نکونام را یادم می‌آید!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۱

طرفداری | ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل هوادار در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: متاسفانه رئیس جمهور به دلیل سانحه در سفرشان از میان ما رفتند. تسلیت برای کل مردم ایران و خانواده ایشان. درک می‌کنیم لحظاتی در فوتبال وجود دارند که می‌توانیم بگوییم مهم است اما چیزهایی وجود دارد که مهم‌تر از این بازی هستند و درک می‌کنیم که بعضی وقت‌ها فوتبال بازی است و چیزهای با ارزش‌تری مانند زندگی، صلح و … وجود دارد هوای همدیگر را داشته باشیم. به نظرم برای سلامتی و زندگی بهتر آرزو کنیم.

 

وی ادامه داد: این فصل، فصل ساده‌ای برای باشگاه ما نبود. همیشه می‌گویم که نمی‌دانیم فردا چه اتفاقی می‌افتد. من در لحظه زندگی می‌کنم. حالا درک می‌کنید که چرا گفتم باید با شادابی زندگی کنیم و باید لذت ببریم چون که نمی‌دانیم فردا چه اتفاقی می‌افتد. پس به نظرم باید همه برای تیم تلاش کنیم و این شادابی و لذت را هر روز برای هم به هدیه بیاوریم.

 

سرمربی سپاهان، افزود: من واقعاً‌ آرزو می‌کنم فردا بازی خوبی باشد چون هر دو تیم خوب هستند. اما نمی‌دانم فردا چه اتفاقی می‌افتد چون نتیجه را نمی‌دانم چه می‌شود؛ ولی امیدوارم که بازیکنانم از بازی فردا لذت ببرند. مورد دیگری که هست امیدوارم هوادار به ورزشگاه بیاید و از جو استادیوم لذت ببرد و با خوشحالی آنجا را ترک کند و به خانه بازگردد.

 

مورایس در پاسخ به سوال اینکه آیا استراتژی‌اش برای صعود به لیگ نخبگان آسیا، پیروزی در هر دو رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر است، گفت: همانطور که به شما گفتم الان بازی لیگ را در پیش داریم. دیدگاهم را به شما گفتم. من در لحظه زندگی می‌کنم. من نمی‌دانم که فردا زنده هستم که به بازی جام حذفی برسم یا خیر. پس فردا بهترین بازی خودمان را انجام می‌‎دهیم و این هدف ما است. امیدوارم که از بازی فردا لذت ببرید فقط نتیجه را نمی‌دانم.

  سرمربی سپاهان: لیستی به باشگاه نداده‌ام؛ تمدید با کریمی؟ تا آخر فصل صبر می‌کنیم

ژوزه مورایس در پاسخ به سوالی در مورد این‌که لیست بازیکنان مورد نظرش برای فصل بعد را به باشگاه سپاهان ارائه داده یا خیر، اظهار داشت: هنوز لیستی به باشگاه نداده‌ام.

 

سرمربی سپاهان راجع‌به وضعیت تمدید قرارداد محمد کریمی و نظرش نسبت به عملکرد این بازیکن، تصریح کرد: من به همه باور دارم و من در تیم به همه بازیکنان باور دارم، فوتبال برای ما دشوار بود و مشکلات یک روزه برای ما ایجاد شد که حل آن یک ماه زمان می‌خواست. طوفانی در گروه ما ایجاد شد که خواباندن آن خیلی سخت بود؛ آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و به نظر من موفقیت فقط نتیجه نیست؛ باشگاه مشکلات زیادی داشت که طوری که می‌خواستیم، پیشرفت نکردیم. لیگ تمام شود، تصمیمات در آخر عادلانه و بهتر گرفته می‌شود. 

کریمی بازیکن خیلی خوبی است و به کیفیت آن باور دارم، باید مذاکره طوری باشد که بازیکن و باشگاه خوشحال باشند، این چیزی است که باشگاه در زمان درست به نحو احسن انجام می‌دهد.

مورایس درباره مسائل نقل و انتقالات سپاهان برای فصل بعد تاکید کرد: برخی چیزهای مهمی هست، باید قوانین برای فصل بعد را بدانیم و باید بودجه را بدانیم تا مدیریت کرد، کنترل باید برای همه باشگاه‌ها باشد تا لیگ بهتری داشته باشیم؛ مدیریت باید برای داشتن لیگ بهتر که همه بدانند، چه خبر است، اهمیت قائل باشد.

 

او با اشاره به بودجه صرف شده توسط تیم‌های فینالیست لیگ اروپا و تیم‌های ایرانی اظهار داشت: دیشب فینال لیگ اروپا بود که بودجه تیم قهرمان 350 میلیون یورو بود. در آسیا با بودجه 7 میلیون دلاری تیم‌های ایرانی نمی‌توان با کسی رقابت کرد، فقط باید در لیگ کوچک و در خانه خودمان با هم باشیم و این بودجه‌ها برای تیم‌های کوچک در لیگ‌های کوچک است؛ حتی اگر به تونس بروم هم به این بودجه فکر نمی‌کنم، فقط مدیرعامل باشگاه اینقدر دریافت می‌کند، باید ببینیم چه چیزی می‌خواهیم.

 

سرمربی سپاهان در مورد آخرین وضعیت مصدومان تیمش، تصریح کرد: رضا اسدی در تمرین دیروز مصدوم شد، میلاد زکی‌پور نیز در حال سپری کردن مصدومیت خود است.

 

مورایس راجع‌به کیفیت عیسی عباس بازیکن غنایی سپاهان و عدم استفاده از وی در ترکیب طلایی‌پوشان، عنوان کرد: هر بازیکنی کیفیت دارد و به زمان نیاز دارد تا به کیفیت لازم برسد، طوری که با عیسی عباس برخورد شد، این اجازه را به وی نداد و خوشبختانه عیسی عباس فارسی متوجه نمی‌شود؛ بازیکن خارجی باید وفق پیدا کند و بازی کند، به همین دلیل تصمیم گرفتم از آن استفاده نکنم زیرا اینقدر جو علیه وی بود که نمی‌شد اما الان می‌توان از وی استفاده کرد، ریکاوری کرده و برگشته است.

 

« آیا خاطره‌ای از مسعود شجاعی در طول دوران کاری‌تان در لالیگا به خاطر دارید؟» وی در پاسخ به این جمله گفت:

واقعاً ببخشید از عملکرد او خاطره‌ای یادم نمی‌آید؛ ولی یک بازی که در ورزشگاه اوساسونا برگزار شد، که ما به آنجا رفتیم. بازی‌شان یک جورهایی شبیه به بازی استقلال بود. در آن بازی جواد نکونام برای اوساسونا گلزنی کرد. ای کاش قبل از طرح این سوال به من می‌گفتید تا در فایل‌هایم بررسی می‌کردم و الان می‌توانستم صبحتی راجع‌به‌شان داشته باشم. ببخشید من فقط نکونام را یادم می‌آید. ولی در نهایت آن بازی را با برد پشت سرگذاشتند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *