بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فودن: جدایی گواردیولا از منچسترسیتی خیلی غم‌انگیز خواهد بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۲:۳۷

فیل فودن می‌گوید که از جدایی پپ گواردیولا در منچسترسیتی بسیار ناراحت خواهد شد.

طرفداری | به گزارش BBC، گواردیولا که به تازگی تیمش را به چهارمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر رساند، گفت که به جدایی «نزدیک‌تر» است تا ماندن. همین باعث شد تا فودن، ملی پوش انگلیسی سیتیزن‌ها، در مصاحبه با خبرنگار بی بی سی بگوید که اگر پپ سال آینده رفتنی شود، این اتفاق «خیلی غم‌انگیز خواهد بود». فودن در این مصاحبه گفته است:

من جز او چیزی را نمی‌شناسم، بنابراین اگر تصمیم به رفتن بگیرد، شرایط خیلی عجیب خواهد بود. نمی‌خواهم خیلی به این موضوع فکر کنم. می‌خواهم از کارهایی که در حال حاضر همراه او در حال انجام دادن‌شان هستیم، لذت ببرم. 

این بازیکن ۲۳ ساله که در فصلی که گذشت، بهترین سال حضورش در اتحاد را سپری کرد، «ساده‌سازی امورات» را از ویژگی‌های برجسته سرمربی اسپانیایی تیمش خواند. 

به باور من، برخی از مربیان، امورات را مقداری پیچیده می‌کنند. بهترین توصیه‌ای که پپ در این فصل برای من داشت این بود که: «تلاش نکن در تمامی صحنه‌ها فیل فودن باشی». به نظرم این توصیه خیلی کاربردی بود. من مدت زیادی است که در اینجا با سرمربی کار کرده‌ام. تصورم این است که حالا وقت آن رسیده تا خودم را نشان بدهم و کسی باشم که گلزنی می‌کند. من از توانایی‌های خودم مطلع بودم و حالا حس خیلی خوبی دارد که می‌توانم بگویم فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. تلاشم بر این است تا به خوب بازی کردن ادامه بدهم.  

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *