بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جرد بوون، گزینه جذاب نیوکاسل در نقل و انتقالات

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۵۷

طرفداری | به دلیل قوانین مالی، نیوکاسل برای فعالیت در نقل و انتقالات محدود شده است. با این حال، آن‌ها اهداف مشخصی خواهند داشت. 

به گزارش تلگراف؛ نیوکاسل به طور جدی برای دو گزینه مهم و جذاب تلاش می‌کند. آن‌ها نام جرد بوون و دومینیک کالورت لوین را در صدر گزینه‌های نقل و انتقالاتی خود قرار داده‌اند. با این حال، کلاغ‌ها به خوبی می‌دانند که جذب هر دوی این بازیکنان دشوار و پرهزینه خواهد بود. آن‌ها برای تامین بودجه نقل‌و‌انتقالاتی خود نیاز به فروش برخی بازیکنان دارند. علاقه به بوون از مدت‌ها پیش وجود داشته و او مورد تحسین مدیران سنت جیمز پارک قرار دارد. جذب یک وینگر راست در اولویت نقل‌و‌انتقالاتی نیوکاسل در این تابستان قرار دارد و مایکل اولیسه، بازیکن کریستال پالاس، گزینه دیگر آن‌ها است. با این حال، نیوکاسل به خوبی آگاه است که باشگاه‌های زیادی به اولیسه علاقه‌مند هستند. با توجه به علاقه دیرینه منچستریونایتد به اولیسه، احتمال انتقال اولیسه به سنت جیمز پارک پایین است. 

جرد بوون پس از 16 گل و 6 پاس گل در فصل جاری، در لیست اولیه گرت ساوتگیت برای یورو 2024 حضور دارد. انتظار می‌رود وست‌هم رقم بالایی برای جدایی وینگر انگلیسی درخواست کند. دومینک کالورت لوین به عنوان جانشین کالوم ویلسون انتخاب شده است. باید دید اورتون با جدایی مهاجم خود موافقت می‌کند یا خیر. 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *