بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ابراز علاقه تاتنهام به کالوم هادسون اودوی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۷

تاتنهام در اندیشه ارائه پیشنهادی برای جذب کالوم هادسون اودوی، وینگر ناتینگهام فارست است. این بازیکن 23 ساله تابستان گذشته زمانی که در چلسی مازاد بر نیاز بود، به تاتنهام پیشنهاد شد، اما آن‌ها به سراغ گزینه‌های دیگری رفتند. در نهایت، آن‌ها در روز آخر نقل و انتقالات با مبلغ 47 میلیون پوند برنان جانسون را از فارست خریدند، در حالی که فارست با مبلغ ناچیز 3 میلیون پوند، هادسون اودوی را جذب کرد.

نظر تاتنهام در مورد هادسون اودوی پس از یک فصل درخشان در فارست تغییر کرده است و او را در لیست خریدهای خود برای تابستانی پرکار قرار داده‌اند. این جواهر سابق آکادمی چلسی با 8 گل (که همه آن‌ها در لیگ برتر به ثمر رسیده) به عنوان دومین گلزن برتر فارست به کار خود پایان داد. اگر فارست وسوسه شود که او را بفروشد، می‌تواند انتظار سود هنگفتی را داشته باشد.

برای تاتنهام که فصل گذشته بدون حضور در رقابت‌های اروپایی شاهد مصدومیت‌های متعدد در خط حمله خود بود، این یک راز نیست که سرمربی تیم، آنژ پوستکوعلو، می‌خواهد گزینه‌های هجومی خود را تقویت کند. اینک با کسب مقام پنجمی در لیگ، برنامه آن‌ها در فصل آینده با حضور در لیگ اروپا فشرده‌تر خواهد شد.

پوستکوعلو در ماه سپتامبر یکی دیگر از وینگرهای جذب شده در تابستان گذشته، مانور سولومون، را به دلیل مصدومیت از دست داد. او در مناطق کناری زمین روی کاپیتان تیم، سون هیونگ مین، جانسون، دیان کولوسفسکی و تیمو ورنر که در ژانویه به صورت قرضی جذب شد، حساب باز کرد. همچنین ریچارلیسون که به طور اسمی مهاجم شماره 9 تیم است، بعضا در کناره‌ها به کار گرفته شد. ناگفته نماند که تاتنهام هنوز تصمیمی برای دائمی کردن قرارداد ورنر از لایپزیش در ازای 15 میلیون پوند نگرفته است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *