بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

احتمال بالای محرومیت بلندمدت لوکاس پاکتا از فوتبال

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۱

طرفداری | لوکاس پاکتا، هافبک وست‌هم و تیم ملی فوتبال برزیل از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس متهم به دریافت کارت‌های زرد عمدی و نقض قوانین شرط‌بندی شده و در صورت اثبات این جرم می‌تواند با محرومیت طولانی از فوتبال روبرو شود.

به گزارش تایمز، لوکاس پاکتا، هافبک وست‌هم، به دلیل دریافت کارت زرد عمدی در چهار بازی لیگ برتر در دو فصل گذشته، توسط اتحادیه فوتبال انگلستان (FA) متهم شده است. اتهامات علیه پاکتا شامل این موارد می‌شود که او در بازی‌های مقابل لسترسیتی، استون ویلا، لیدزیونایتد و بورنموث به عمد از داور کارت زرد دریافت کرده است تا او یا دوستانش از شرط‌بندی روی دریافت کارت زرد او سود ببرند.

پاکتا در بازی مقابل لسترسیتی به دلیل تکل خشن روی بوباکاری سوماره در دقیقه 60، در بازی مقابل استون ویلا به دلیل تکل روی جان مک‌گین در دقیقه 70 و در بازی مقابل لیدز به دلیل کشیدن پیراهن کریسنسیو سامرویل در دقیقه 65 کارت زرد دریافت کرد. کارت زرد او در بازی مقابل بورنموث در ابتدای فصل هم به دلیل خطای هند در وقت اضافه بود.

  • رسمی؛ لوکاس پاکتا توسط اتحادیه فوتبال انگلیس متهم شد

اگر این اتهامات ثابت شود، این می‌تواند یکی از جدی‌ترین موارد تبانی در تاریخ لیگ برتر باشد و پاکتا با محرومیت طولانی از فوتبال روبرو خواهد شد. هر چند خود پاکتا در بیانیه‌ای این اتهامات را رد کرده و گفته که برای تبرئه کردن نامش تلاش خواهد کرد. پاکتا که حدود 85 میلیون پوند ارزش‌گذاری می‌شود، امیدوار بود که این تابستان به منچسترسیتی بپیوندد که چند ماه است او را به عنوان یک هدف نقل و انتقالاتی در نظر گرفته است.

باشگاه وست‌هم در بیانیه‌ای اعلام کرد:

لوکاس به طور قاطع این تخلف را رد می‌کند و به دفاع قاطعانه از موضع خود ادامه خواهد داد. این باشگاه در طول این فرآیند در کنار بازیکن خواهد ایستاد و از او حمایت خواهد کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *