بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شانس بیش‌تر یان ماتسن نسبت به جیدون سانچو برای ماندن در دورتموند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۷

طرفداری | قرارداد قرضی دو بازیکن کلیدی بروسیا دورتموند در پایان همین فصل به اتمام می‌رسد و زنبورها می‌خواهند تمام تلاش خود را بکنند تا جیدون سانچو و یان ماتسن را حفظ کنند.

به گزارش کیکر؛ بعید است دورتموند بتواند جیدون سانچو را بخرد. منچستریونایتد نمی‌تواند و نمی‌خواهد پس از صرف 85 میلیون یورو برای این بازیکن 24 ساله، متحمل زیان بزرگی شود. هر چند اگر اریک تن هاخ شیاطین سرخ را ترک کند، سانچو می‌تواند بازگردد و در ترکیب مورد استفاده قرار بگیرد.

 در غیر این صورت، او هیچ شانسی در یونایتد نخواهد داشت اما با یک مربی دیگر، شرایط می‌تواند تغییر کند. همچنین احتمال توافق بر سر یک انتقال قرضی دیگر نیز وجود دارد. گفتنی است قرارداد سانچو با یونایتد تا سال 2026 اعتبار دارد. او همچنین در 20 بازی در فصل جاری برای زنبورها، موفق شده 3 گل به ثمر برساند و همچنین 3 پاس گل بدهد. شانس بیش‌تر یان ماتسن نسبت به جیدون سانچو

احتمال ماندن یان ماتسن در دورتموند بسیار بیش‌تر از جیدون سانچو است. البته در قرارداد قرضی این بازیکن نیز مشابه با سانچو هیچ بند خریدی گنجانده نشده است. از سوی دیگر، هر چند در قرارداد ماتسن با چلسی یک بند فسخ 35 میلیون یورویی وجود دارد اما دورتموند نمی‌خواهد این‌قدر هزینه کند. در هر حال، نمی‌توان رد کرد سرانجام یک راه‌حل که مورد توافق دو طرف است پیدا شود و این مدافع چپ در دورتموند بماند.

گفتنی است قرارداد ماتسن با چلسی نیز تا سال 2026 اعتبار دارد. او در 22 بازی در فصل جاری برای زنبورها، موفق شده 3 گل به ثمر برساند و همچنین 2 پاس گل بدهد.  

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *