بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آینده خط میانی رئال مادرید؛ چه کسی وارث پیراهن شماره 8 تونی کروس است؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۵

طرفداری | بازنشستگی تونی کروس پس از یورو 2024 خبر شوکه‌کننده‌ای برای دنیای فوتبال به خصوص رئال مادرید بود. این موضوع به معنای خالی شدن جایگاه مهمی در خط میانی کهکشانی‌ها برای فصل آینده است.

به گزارش آاس، با این حال، برخلاف انتظارات، رئال مادرید به دنبال جایگزین فوری برای تونی کروس نیست و حاضر است تا سال 2025 برای پیدا کردن جانشین او در بازار صبر کند. تا آن زمان، رئال مادرید ممکن است چند گزینه از درون تیم اصلی را بررسی کرده و یکی از آنها را جایگزین او کند. یکی از این بازیکنان، فدریکو والورده است.

اشتیاق فراوان والورده برای تصاحب پیراهن شماره 8

فدریکو والورده یکی از بازیکنانی است که پس از اعلام خداحافظی تونی کروس، خواهان پوشیدن پیراهن شماره 8 این تیم است. هافبک آلمانی در تاریخ 1 ژوئن آخرین بازی خود را برای رئال مادرید انجام خواهد داد، به این معنی که پیراهن نمادین شماره 8 در فصل آینده در دسترس خواهد بود. در اینجا نام فدریکو والورده مطرح می‌شود. جاه‌طلبی والورده فقط به اشغال موقعیت خالی شده در خط میانی محدود نمی‌شود.

این هافبک 25 ساله اهل اروگوئه علناً تمجید خود از کروس را ابراز کرده و گفته است: “من هرگز آن کودکی که تو را تحسین می‌کرد، فراموش نکردم.” این تحسین به تمایل شدید او برای به ارث بردن نه فقط موقعیت کروس، بلکه پیراهن نمادین شماره 8 او نیز تلقی می‌شود. خود کروس هم پس از آنکه احتمالاً والورده را برای تبدیل شدن به “شماره 8” بعدی هدایت می‌کند، به این موضوع اشاره کرده است.

رقابت از سوی اورلین شوامنی

علاوه بر فده والورده، اورلین شوامنی، هافبک فرانسوی، نیز به عنوان یک مدعی بالقوه برای جایگزینی کروس مطرح است. او در دوران حضور کوتاه خود در موناکو، با عملکردی چشمگیر، خودش را به عنوان یکی از آینده‌دارترین هافبک‌های جوان اروپا معرفی کرد. تسلط او بر بازی، قدرت بدنی و توانایی‌های فنی‌اش، شوامنی را به گزینه‌ای جذاب برای هر تیمی تبدیل کرده است.

با این حال، سابقه در چنین مواردی نقش کلیدی دارد. حضور ثابت والورده در باشگاه به او برتری واضحی نسبت به فرانسوی تازه وارد می‌دهد. در هر صورت، رئال مادرید قبل از تصمیم‌گیری نهایی در مورد اینکه چه کسی جایگزین کروس در درازمدت خواهد شد، تمام گزینه‌ها را بررسی خواهد کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *