بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

میشائیل بالاک: فلوریان ویرتس، آماده بازی در رئال مادرید است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۹

طرفداری | میشائیل بالاک، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است فلوریان ویرتس، ستاره جوان بایرلورکوزن، برای بازی در رئال مادرید آماده است.

ویرتس ستاره‌ای است که رئال مادرید مدتی است که او را به دقت زیر نظر دارد و این بازیکن آلمانی به عنوان جایگزینی طولانی مدت برای تونی کروس که دیروز اعلام بازنشستگی کرد، در نظر گرفته می‌شود. انتقال ویرتس برای تابستان 2025 برنامه‌ریزی شده است و بالاک در مصاحبه‌ای با بیلد آلمان معتقد است که این استعداد آلمانی بوندسلیگا برای انتقال بزرگ به سانتیاگو برنابئو آماده است.

ویرتس آماده بازی برای رئال مادرید است

بالاک اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه‌های بایرلورکوزن، بایرن مونیخ و چلسی در مورد انتقال فلوریان ویرتس به برنابئو می‌گوید:

ویرتس برای بازی در رئال مادرید آماده است. از نظر فوتبالی، ویرتس قطعا می‌تواند برای رئال مادرید بازی کند. شما این را در مورد جود بلینگام بعد از انتقالش از دورتموند هم دیدید؛ وقتی با بازیکنان حتی بهتری بازی می‌کنید، خودتان هم بهتر می‌شوید.

فلوریان ویرتس تا تابستان 2027 با بایرلورکوزن قرارداد دارد و در حال حاضر، قهرمان جدید آلمان هیچ قصدی برای فروش این بازیکن ارزشمند در سال جاری ندارد. با این حال، به نظر می‌رسد که این ملی‌پوش آلمانی در سال 2025 به تیمی دیگر منتقل خواهد شد.

باشگاه‌های بزرگ دیگری مانند منچسترسیتی و بایرن مونیخ نیز به دنبال جذب او هستند، اما اگر رقابت برای خرید او در سال آینده به اوج خود برسد، رئال مادرید به احتمال زیاد از آنها پیشی خواهد گرفت. با این حال، انتقال ویرتس برای رئال مادرید ممکن است بیش از 100 میلیون یورو هزینه داشته باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *