بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیش‌بینی دی مارتزیو: منچستریونایتد اریک تن هاخ را اخراج می‌کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۱

طرفداری | کسب رتبه هشتم در کنار تفاضل گل منفی و احتمال غیبت در رقابت‌های اروپایی می‌تواند هزینه بزرگی برای اریک تن هاخ داشته باشد. 

منچستریونایتد چند روز دیگر در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی می‌رود. برخی اعتقاد دارند سرنوشتی مشابه لوئیز فن خال در انتظار اریک تن هاخ است: او فارغ از هر نتیجه‌ای شغلش را از دست می‌دهد. در حالی که رسانه‌های انگلیسی باور دارند سر جیم رتکلیف تنها پس از فینال اف‌ای کاپ تصمیم نهایی‌اش را اعلام می‌کند، جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار معتبر ایتالیایی در گفت‌وگو با سایت soccernews معتقد است سرمربی هلندی به پایان دورانش در اولدترافورد رسیده است. دی مارتزیو گفته است: کیران مک کنا در کنار چلسی و برایتون، یکی از گزینه‌های هدایت منچستریونایتد محسوب می‌شود. در پایان فصل، منچستریونایتد با اریک تن هاخ خداحافظی خواهد کرد. یونایتد سرمربی جدیدی خواهد داشت. آن‌ها مائوریسیو پوچتینو و کیران مک کنا را در نظر دارند. روبرتو دزربی هم در لیست حاضر است اما اخیرا تماسی بین او و یونایتد صورت نگرفته است. به نظر می‌رسد شیاطین سرخ در وهله اول به دنبال مک کنا هستند. اگر او به چلسی برود، آن‌ها به سراغ پوچتینو می‌روند. در مورد منچستریونایتد یک چیز قطعی است: اریک تن هاخ اخراج خواهد شد. 

در آستانه فینال پنجم خرداد، در بین رسانه‌های انگلیسی پیرامون آینده اریک تن هاخ فضای آرام‌تری نسبت به گذشته وجود دارد. باید دید پیش‌بینی جانلوکا دی مارتزیو، که معمولا دقت بسیار بالایی دارد، تا چه اندازه درست خواهد بود. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *