بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جانی گارگنو: ای جی استایلز بهترین کشتی‌گیر این نسل است/ اخبار WWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۶

طرفداری | جانی گارگنو، ستاره WWE به تازگی درباره موضوعات مختلفی به اظهارنظر پرداخت که از جمله آنها می‌توان به تمجید از ای جی استایلز اشاره کرد. به اعتقاد او، ای جی بهترین کشتی‌گیر این نسل به شمار می‌‌رود.

هرچه از خوبی ای جی بگم کم گفتم. او احتمالا بهترین کشتی گیر نسل ما است. او اولین کشتی‌گیر مستقلی بود که عاشقش شدم. من در اولین ورودی خودم به استیج به سبک ای جی استایلز یک هودی پوشیده بودم. من چه در زمان حضورش در TNA و چه در دوران حضورش در NWA و ROH او را دوست داشتم. ای جی استایلز انتخاب من است. او اولین کشتی‌گیری بود که با وجود اینکه در هیچ یک از کمپانی‌های WWE ،WCW و ECW فعالیت نمی‌کرد، با دیدن همان کارهای مستقل‌اش واقعا دوستش داشتم.

جانی گارگنو در ادامه درباره کشتی‌گرفتن با ای جی استایلز گفت:

وقتی 18 سالم بود این شانس را داشتم که با ای جی کشتی بگیرم. او در آن زمان کشتی‌گیر مورد علاقه‌ام بود و حالا شانس کشتی گرفتن با او را داشتم. او بهترین خود را گذاشت. او فوق العاده بود. من چیزهای زیادی از همان بازی در سن بسیار کم یاد گرفتم. چند سال بعد و پیش از امضای قرارداد او با WWE دوباره باهم کشتی گرفتیم و سپس بعد از پیوستن او به WWE نیز در یک رویداد بدون پخش تلویزیونی در فرانسه با هم به رینگ رفتیم. او هنوز به خوبی همان زمانی است که وقتی 18 ساله بودم باهاش کشتی گرفتم. او بی تردید منحصر به فرد است. کاملا اعتقاد دارم که بدون ای جی هرگز کشتی کچ به شکل امروز وجود نداشت. در واقع اگر بحث بهترین تمام دوران را به پیش بکشید؛ او یکی از نامزدها خواهد بود و همچنین در رختکن نیز او فردی بی نظیر است.

جانی گارگنو ادامه داد:

به یاد دارم وقتی فقط 18 سال داشتم او با مهربانی و احترام با من رفتار کرد، به طوری که انگار هم سن و سال او بودم و هیچ دلیلی برای انجام آن وجود نداشت. او در آن زمان ستاره TNA بود و بنابراین می‌توانست به راحتی به من نگاه از بالا داشته باشد، اما هرگز چنین کاری نکرد و یک بازی بی نظیر را به من تقدیم کرد. این چیزی است که هرگز فراموش نخواهم کرد و وقتی به رفتار او با افراد مختلف در رختکن نگاه کنید، او یکی از رهبرهای رختکن است و در مجموع دنیای کشتی کچ از داشتن ای جی استایلز خوش شانس است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *