بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسطوره منچستریونایتد: حتی اگر منچسترسیتی را ببریم، باز هم تن هاخ اخراج می‌شود!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۴۵

طرفداری | ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد، پیش‌بینی کرده است که اریک تن هاخ فارغ از نتیجه بازی این هفته مقابل منچسترسیتی در فینال جام حذفی، از سمت خود اخراج خواهد شد.

منچستریونایتد با وجود پیروزی 2-0 مقابل برایتون در روز یکشنبه نتوانست جایگاه بهتری در جدول لیگ برتر کسب کند. رتبه هشتم، بدترین رتبه نهایی آنها از زمان تغییر نام لیگ به لیگ برتر انگلیس (پرمیرلیگ لیگ) در سال 1992 محسوب می‌شود.

علاوه بر این، یونایتد برای اولین بار در 34 سال گذشته با تفاضل گل منفی (-1) فصل را به پایان رساند و در خطر عدم حضور در رقابت‌های اروپایی برای اولین بار از فصل 2014/15 قرار دارد. شیاطین سرخ تنها در صورتی می‌توانند سهمیه اروپا را کسب کنند که در ومبلی مقابل سیتی پیروز شوند و به لیگ اروپا راه پیدا کنند.

در مجموع، این فصل برای یونایتد به شدت ناامیدکننده بوده و همین موضوع فشارها را روی تن هاخ پیش از بازی آخر هفته مقابل سیتی در فینال اف ای کاپ افزایش داده است. با این حال، فردیناند معتقد است که فارغ از نتیجه این بازی، تن هاگ شغل خود را از دست خواهد داد.

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد در کانال یوتوب خود در خصوص آینده تن هاخ گفت:  

هر چی بیشتر فکر می‌کنم، به نظرم فرقی نمی‌کند تن هاخ مقابل سیتی ببازد یا ببرد. او فصل بعد در یونایتد نخواهد بود. من نمی‌گویم این چیزی است که می‌خواهم، فقط می‌گویم فکر می‌کنم اتفاقی است که خواهد افتاد و اعتقاد دارم که باشگاه به دنبال جایگزین خواهد گشت. 

فکر نمی‌کنم [بردن جام حذفی] چیزی را در چشم INEOS تغییر دهد. این چیزی است که من فکر می‌کنم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *